  • 1. Data: 2010-11-23 13:47:06
    Temat: Simple act of custom
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    No, najpierw obejrzyjcie bez dźwięku.

    http://www.youtube.com/watch?v=60wXOGgP9UY

    a potem z dźwiękiem.

    KJ
    PS. A potem wam kapcie spadna jak poznacie nazwisko kowala.

  • 2. Data: 2010-11-23 13:53:21
    Temat: Re: Simple act of custom
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    KJ Siła Słów napisał(a):

    > PS. A potem wam kapcie spadna jak poznacie nazwisko kowala.

    E KJ, porwac Ci kota i go pozniej zgwalcic????

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 3. Data: 2010-11-23 13:56:59
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-11-23, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > No, najpierw obejrzyjcie bez dźwięku.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=60wXOGgP9UY

    Ogrom prac a wydech na drucie wisi.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2010-11-23 13:57:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-11-23, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    > E KJ, porwac Ci kota i go pozniej zgwalcic????

    Czemu kota a nie psa?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2010-11-23 13:57:50
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    > E KJ, porwac Ci kota i go pozniej zgwalcic????

    Mozesz mi zgwalcic nawet gixera zeby wygladal tak fajnie jak ta XS-a.

    Cena nie gra roli.

    KJ

  • 6. Data: 2010-11-23 14:02:26
    Od: Magic <m...@w...pl>

    > E KJ, porwac Ci kota i go pozniej zgwalcic????

    Nie zapomnij owinąć taśmą.

    Gratz.
    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 7. Data: 2010-11-23 14:03:57
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2010-11-23 14:56, AZ pisze:

    > Ogrom prac a wydech na drucie wisi.

    Widocznie po wielu próbach i modyfikacjach okazał się optymalny.

  • 8. Data: 2010-11-23 14:07:58
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    AZ napisał(a):
    > Ogrom prac a wydech na drucie wisi.

    No precle :) Bylo juz o drucie na tym forum.

    Tak, to calkowicie celowo zostalo powieszone na drucie. Taki mialem zamysl.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 9. Data: 2010-11-23 15:31:02
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 23 Lis, 14:47, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:
    > a potem z dźwiękiem.

    A dlaczego ten indianin cały czas mówi "coffee" racer?

    --
    Nikanor

  • 10. Data: 2010-11-23 15:36:17
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-11-23 16:31, Nikanor pisze:
    > A dlaczego ten indianin cały czas mówi "coffee" racer?

    Pewnie dlatego, że poranna przejażdżka na tym cudzie stawia go lepiej do
    pionu niż wspomniana mała czarna.

    --
    duddits
    FZ8N.pl