    From: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Prośba o sprawdzenie VINu Audi
    Date: Fri, 2 Sep 2016 16:39:36 +0200

    Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:nqb57r$tu4$1@node1.news.atman.pl...

    > Niestety nic o nim nie mam.

    Dziękuję i tak za chęci. Auto sprawdzone i przez blacharza i mechanika
    ("moich", nie sprzedającego), chyba (na 90%) weźmiemy, żona już
    przebiera nogami ;-)
    Z zewnątrz jest troszkę poobcierane (ale obejdzie sie bez poprawiania,
    ot jakieś ryski na zderzaku), natomiast w środku wygląda jak prosto z
    fabryki. Nie wiem, czy hondy takie dobre materiały stosowały, czy ktoś
    jeździł tylko do kościoła co dwa tygodnie. Nie wygląda na utopca
    popowodziowego. Możliwe, że ma wymienione zużyte elementy, ale np. śruby
    foteli wyglądają na nieruszane. Pedały troszkę zużyte, w sam raz do
    przebiegu, podobnie gałka, ale kierownica jak nowa. Jest o ok. 8%
    droższe niż średnia allegrowa tego rocznika, może rzeczywiścei znalazłem
    perełkę ;-)
    Albo gość jest tak dobry, że mnie nabije w butelkę ;-( Opuścił ok. 5,2 %
    z ceny wyjściowej, więc coraz mocniej się przekonuję.
    --
    Yogi(n)