    From: kapec <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Prostownik procesorowy w Lidlu
    Date: Sun, 16 Oct 2011 13:37:59 -0700 (PDT)

    > lub Oxforda 360T lub 3800. Bedziesz mial sprzet na lata i do auta tez
    > sie przyda w razie czego.

    No dobra. Ktos to ma? Uzywa?
    Kupilem 2 dni temu oxforda 3800. Mial byc taki superhipermegazajebisty
    co to ocenia stan aku itd. Mam aku podupadle z mojego GSXa. Podpialem
    prostownik, zapala sie kontrolka Maintain i tak swieci 2 dni i nic sie
    nie dzieje. A napiecie na aku 7V.
    Druga rzecz. Aku w innym moto, padniete, musze ladowac takim
    najzwyklejszym prostownikiem, zeby chcial troche pradu przyjac.
    Ladowarka pokazuje, ze aku jest Strong, czyli naladowane i w dobrej
    kondycji, oczywiscie kondycja taka ze nawet nie obroci walem.
    Wszystkie tak maja czy mi sie jakis felerny trafil?