  • 1. Data: 2011-10-13 23:08:06
    Temat: Prostownik procesorowy w Lidlu
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Niedługo będzie w Lidlu znany i lubiany prostownik procesorowy do
    akumulatora. Niestety tym razem za 69PLN

    http://fanlidla.pl/gazetka/2011.10.20.samochod/3164,
    Prostownik,ladowarka,akumulatora,do,samochodu,i,moto
    cykla

    Mam, uzywam i polecam

  • 2. Data: 2011-10-14 16:34:24
    Temat: Re: Prostownik procesorowy w Lidlu
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2011-10-14 01:08, Arbiter pisze:
    > Nied?ugo b?dzie w Lidlu znany i lubiany prostownik procesorowy do
    > akumulatora. Niestety tym razem za 69PLN

    Jeżeli ktoś ma blisko Aldi,
    to może jest jeszcze ichniejsza wersja,
    wzbogacona o program odświeżania i podtrzymywania akumulatora,
    za 59 PLN.

    --
    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2011-10-14 20:54:56
    Od: "Drzewo" <d...@o...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości
    > Jeżeli ktoś ma blisko Aldi,
    > to może jest jeszcze ichniejsza wersja,
    > wzbogacona o program odświeżania i podtrzymywania akumulatora,
    > za 59 PLN.

    Z tego co pamiętam ten też to ma. Dawno nie czytałem instrukcji, ale raczej
    na 90%.

    Pozdrawiam,
    Drzewo.
    http://www.motoaukcje.eu

  • 4. Data: 2011-10-15 18:55:17
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    Czy z jest sens płacić więcej za coś takiego?

    http://allegro.pl/ladowarka-prostownik-oxford-oximis
    er-900-quady-i1861527394.html

    Podoba mi się to, że można na stałe podłączyć i kabelki wyprowadzić.
    W mojej kozie żeby się dostać do aku trzeba kawałek zadupka rozmontować.

    Warto?

    --
    _______
    Songoku

  • 5. Data: 2011-10-15 19:00:51
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-10-15 20:55, Songoku pisze:

    > Podoba mi się to, że można na stałe podłączyć i kabelki wyprowadzić.
    > W mojej kozie żeby się dostać do aku trzeba kawałek zadupka rozmontować.

    Wyprowadź sobie gniazdko zapalniczki i po sprawie-ja tak ładuję bo do
    aku jeszcze ciężej się dostać.
    Jeśli chodzi o prostownik z Lidla to również jestem zadowolony

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 6. Data: 2011-10-15 20:33:19
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Drzewo" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w
    > wiadomości news:j79oae$k7f$1@speranza.aioe.org...
    >
    > Z tego co pamiętam ten też to ma. Dawno nie czytałem instrukcji, ale
    > raczej na 90%.

    Ma, i dodatkowo zimowy wyzszy prad do szybszego ladowania, lub ladowania
    na mrozie.

    Nemo

  • 7. Data: 2011-10-15 21:16:12
    Od: marider <2...@g...pl>

> [...]
    >

    > Podoba mi się to, że można na stałe podłączyć i kabelki wyprowadzić.
    > W mojej kozie żeby się dostać do aku trzeba kawałek zadupka rozmontować.

    Kumpel to mial w warsztacie ale sie spsula. Poszukaj Optimate np taka:

    http://allegro.pl/ladowarka-motocyklowa-optimate-iii
    -i1861170100.html

    lub Oxforda 360T lub 3800. Bedziesz mial sprzet na lata i do auta tez
    sie przyda w razie czego.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 8. Data: 2011-10-16 20:37:59
    Od: kapec <k...@o...pl>

    > lub Oxforda 360T lub 3800. Bedziesz mial sprzet na lata i do auta tez
    > sie przyda w razie czego.

    No dobra. Ktos to ma? Uzywa?
    Kupilem 2 dni temu oxforda 3800. Mial byc taki superhipermegazajebisty
    co to ocenia stan aku itd. Mam aku podupadle z mojego GSXa. Podpialem
    prostownik, zapala sie kontrolka Maintain i tak swieci 2 dni i nic sie
    nie dzieje. A napiecie na aku 7V.
    Druga rzecz. Aku w innym moto, padniete, musze ladowac takim
    najzwyklejszym prostownikiem, zeby chcial troche pradu przyjac.
    Ladowarka pokazuje, ze aku jest Strong, czyli naladowane i w dobrej
    kondycji, oczywiscie kondycja taka ze nawet nie obroci walem.
    Wszystkie tak maja czy mi sie jakis felerny trafil?

  • 9. Data: 2011-10-16 20:59:02
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 16 Oct 2011 13:37:59 -0700 (PDT), kapec <k...@o...pl>
    wrote:

    > co to ocenia stan aku itd. Mam aku podupadle z mojego GSXa. Podpialem
    > prostownik, zapala sie kontrolka Maintain i tak swieci 2 dni i nic sie
    > nie dzieje. A napiecie na aku 7V.

    7V przy instalacji 12V? Masz przycisk do papieru, a nie
    akumulator.

> [...]
    > Ladowarka pokazuje, ze aku jest Strong, czyli naladowane i w dobrej
    > kondycji, oczywiscie kondycja taka ze nawet nie obroci walem.

    Miałem podobny przypadek w aucie. Nagle, ni z tego, ni z owego
    przestał kręcić. Po kilku próbach ożywienia go podjechałem do
    sklepu, który specjalizuje się wyłącznie w bateriach. Pan
    podłączył do cud-mniut-profi testera, który wykazał że aku jest
    sprawne w 60% i nie ma sensu go jeszcze wymieniać. Podłączyłem
    aku do auta, zakręcił raz, ale nie odpalił, za drugim też nie,
    za trzecim już tylko lampki przygasały... Prawdopodobnie
    zwarcie w jednej z cel.

    r.
    _____________

  • 10. Data: 2011-10-16 21:11:40
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Robert Rędziak"
    kapec

    w Lidlu to sie chlopaki kupuje greckie ziemne orzeszki i egipskie ziemniaki
    a nie chinska elektronike.

    --
    Tytus
    żółta motorynka