  • Data: 2020-05-03 21:26:28
    Temat: Re: Prosty, tani wyświetlacz mono do pi / framebuffer
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 3 May 2020 16:02:38 +0200, Mirek <m...@n...dev> wrote:
    > A konkretnie?

    Kruger&matz, chińszczyzna

    > Bo moje doświadczenia są takie, że prędzej czy później ktoś coś
    > naklika
    > i zepsuje albo wpuści aktualizację, która wszystko rozwali.

    Mam egzemolarz pracyjacy 5 rok w silnym zapyleniu stalowym (zremda) i
    jeszcze żyje.
    Jedyną konieczną operatorowi do dzialania aplikacją jest przeglądarka
    web +wifi, jaka aktualizacja psuje tak podstawowe funkcje?
    Ale to też kwestia pewnej kultury technicznej i szkolenia. Po
    operatorowi takie grzebanie?

    > A jak nie, to bateria spuchnie, bo przeładowana non stop.

    Nie miałem z tym problemu, ale u innych widziałem patenty z timerem
    dogniazdkowym, który raz na dobę wyłączał zasilanie by bateria sobie
    popracowała.

    --
    Marek