  • 1. Data: 2010-04-11 18:33:14
    Temat: Re: Proszę o radę które auto kupić
    Od: "fs" <f...@c...gh>

    news:4bc1f7e2$1@news.home.net.pl...
    > Pewnie pug będzie najbardziej dynamiczny bo jest najlżejszy. Prawie 200
    > kg to bardzo dużo, szczególnie dla silnika od kosiarki.

    zależy ile do niego wsadzisz mięska i balastu

  • 2. Data: 2010-04-11 19:14:02
    Od: to <t...@a...xyz>

    fs wrote:

    > zależy ile do niego wsadzisz mięska i balastu

    A Ty ile wsadzasz do swojego? ;)

    --
    cokolwiek

  • 3. Data: 2010-04-11 19:21:35
    Od: "fs" <f...@c...gh>

    > A Ty ile wsadzasz do swojego? ;)

    100kg samego siebie i balast :-)
    Jak pierwszy raz wsiadalem do malucha nie wiedziałem jak tam wleźć, urwałem
    gumy i jakiś uchwyt
    Jak się kiedyś przymierzylem do i10 to drzwi nie ptrafiłem zamknąć, ani
    kierownicy dostatecznie wysoko podnieść.
    W KIA ceed i podobnych rozmiarach gniotą mnie drzwi w łokieć
    Wybieram auta klasy D i E.
    Ktoś inny w mercedesie A się utopi

  • 4. Data: 2010-04-11 19:28:38
    Od: to <t...@a...xyz>

    fs wrote:

    > 100kg samego siebie i balast :-)

    To podobnie. ;-)

> [...]
    > kierownicy dostatecznie wysoko podnieść. W KIA ceed i podobnych
    > rozmiarach gniotą mnie drzwi w łokieć Wybieram auta klasy D i E.

    Ja ostatnio wsiadając do Octavii walnąłem się w głowę o dach. ;)

    --
    cokolwiek

  • 5. Data: 2010-04-11 19:56:57
    Od: "fs" <f...@c...gh>

    > Ja ostatnio wsiadając do Octavii walnąłem się w głowę o dach. ;)

    Jako szofer Octavii nie lubię, ma tylko długą dupę
    Jako pasażer z przodu mogę jechać
    W polonezie szofer ma więcej mniejsca.

  • 6. Data: 2010-04-11 22:11:53
    Od: "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "fs" <f...@c...gh> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości
    >
    > zależy ile do niego wsadzisz mięska i balastu
    Nie zależy
    bo do kazdego wsadzasz to samo wieć jak było 200 kg różnicy tak będzie dalej

  • 7. Data: 2010-04-12 15:27:31
    Od: to <t...@a...xyz>

    fs wrote:

    > Jako szofer Octavii nie lubię, ma tylko długą dupę Jako pasażer z
    > przodu mogę jechać

    Ja ją nawet lubię, z tym, że na szerokość jest trochę za mała, no i
    fotele ma dziwne, jakieś tanie niskie oparcia i wygięte do tyłu. W
    konsekwencji podpierają 1/3 pleców i nie da się właściwie ustawić
    zagłówka.

    > W polonezie szofer ma więcej mniejsca.

    Polonez to nie było małe auto przecież...

    --
    cokolwiek