  • Data: 2018-08-16 12:16:51
    Temat: Re: Protest69
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:3a660d2e-d485-47a8-bfe6-124ddfa5f3bf@go
    oglegroups.com...
    >--Ale moze slusznie protestuja teraz, na etapie "nagonki medialnej".
    >chyba cos przegapiles bo najpierw byl sluszny gniew ludu, potem
    >nagonka medialna a teraz leczenie przy pomocy mandatow

    >--Zalezy jaka nauke masz na mysli, bo przeciez nie ostatnia akcje.
    >alez jak najbardziej przy tej okazji na bank karaja tez inne wybryki

    Ale ja od dawna widze, ze oni jezdza dosc przyzwoicie, wiec to nie
    wynik ostatniej akcji.

    >--A przeginali? nie zauwazylem, wiec moze ten suweren to taki
    >jednoosobowy.
    >wyostrz zmysly :-)
    >https://motoryzacja.interia.pl/raporty/raport-polsk
    ie-drogi/wiadomosci/news-bedzie-zakaz-wyprzedzania-p
    rzez-ciezarowki,nId,2234402

    Zasadniczo to nie pisza tam "narod domaga sie zakazu wyprzedzania dla
    ciezarowek".

    A poniewaz ja na takiego 6-minutowca nie trafilem, to moge pisac "nie
    przeginali" :-)

    P.S. Przepis wprowadzic, ze ten wyprzedzany musi zwolnic, i dwa
    mandaty w razie wykroczenia.

    pierwszy lepszy film
    https://www.youtube.com/watch?v=ElnC2F3pB20

    ile tych wyprzedzan naliczysz ?