    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Subject: Re: Przechodzenie. Za blędy trzeba płacić.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <pfge6r$1sh$1@news.mixmin.net> <pfgk62$43l$1@news.icm.edu.pl>
    <pfgtqj$rkv$1@news.mixmin.net> <pfhbfj$ca1$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <pfhhhs$ugk$1@news.mixmin.net> <pfji9t$ns1$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <5b1d837b$0$684$65785112@news.neostrada.pl>
    <pfulbf$rbh$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <5b22e0c1$0$677$65785112@news.neostrada.pl>
    <k6uxk87kid4u$.dlg@int007.dyndns.org.invalid>
    <5b22e4bc$0$602$65785112@news.neostrada.pl>
    <1eieb2ayuzr81$.dlg@int007.dyndns.org.invalid>
    Date: Fri, 15 Jun 2018 09:09:43 +0200

    W dniu 2018-06-15 o 00:58, TomN pisze:

    > No cóż skoro tak bardzo nie rozumiesz, to naraze sie, ze pokonasz mnie
    > doświadczeniem, ale jednak:
    >
    > "przez wiele miesiecy uczyli się PoRD" - to twoje założenie oparte na
    > twoich doświadczeniach.

    Nie moich tylko większości osób ubiegających się o PJ, którzy muszą
    przejść cały proces szkolenia t.j. nauka teorii na kursie, praktyka na
    placu manewrowym, praktyka na drogach. Wraz z egzaminem, nauka jest
    rozłożona na 1-3 miesięcy, zwłaszcza jak ktoś zdaje jeszcze na dodatkowe
    kategorie np. motocykl.
    Jeżeli ktoś twierdzi, że jest inaczej to znaczy, że o PJ tylko marzy.

    > Moje doświadczenie jest takie, że PoRD nie uczyłem przez wiele miesięcy, ba
    > nie uczyłem sie przez nawet jeden wieczór -- ot przeczytałem kilka
    > przepisów, poszedłem na egzamin eksternistyczny i zdałem (tak, zapewne nie
    > potrafisz tego pojąć i coś "mądrego" napiszesz)

    No wiesz nie wszyscy się rodzą z umiejętnościami prowadzenia samochodów
    oraz przekazaną genetycznie wiedzą z zakresu PoRD.

    Chcesz powiedzieć, że nigdy wcześniej nie jeździłeś, nie uczyłeś się
    PoRD, poszedłeś na egzamin i zdałeś?
    Wybacz, ale napiszę wprost:
    Jesteś parszywym kłamcą lub zwykłym debilem, który nawet nie umie kłamać.
    Podyskutujemy kiedyś jak będziesz próbował zdobyć PJ. Póki co wszystko
    świadczy o tym, że PJ nie masz.

    > Nie dziwię się, że po wielu miesiącach nauki i niepowodzeń utkwiły ci w
    > pamięci liczby sukcesu.
    > Ja nie pamiętam ilu zdawało i ilu zdało -- nigdy mnie to nie interesowało.

    Bo w porównaniu do niektórych mam zdolność zapamiętywania szczegółów.

    Wybacz, ale nie dam ci się sprowadzić do twojego poziomu, abyś mnie
    pokonał doświadczeniem.