  • 1. Data: 2018-06-08 21:55:21
    Temat: Przechodzenie przez przejście.
    Od: "Malkoit" <g...@f...pl>

    Możliwość przejścia przez przejście dla pieszych, czekając krócej.
    Wystarczy, że pieszy wejdzie na przejście przy kraweżniku
    i już ma pierwszeństwo na przejściu.
    Przy krawężniku raczej pojazdy nie jeżdżą.
    Nie trzeba zmieniać prawa, aby pieszy mógł przejść
    czekając krócej.

  • 2. Data: 2018-06-08 22:27:30
    Temat: Re: Przechodzenie przez przejście.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-06-08 o 21:55, Malkoit pisze:
> [...]
    > i już ma pierwszeństwo na przejściu.
    > Przy krawężniku raczej pojazdy nie jeżdżą.
    > Nie trzeba zmieniać prawa, aby pieszy mógł przejść

    Ale wtedy debile drą ryja, że wszedł bezpośrednio przed jadący pojazd.
    Natomiast inny kierowca, który się zatrzyma czy to z uprzejmości czy też
    z obawy, że nie zdąży wyhamować jak  pieszy zrobi krok, albo też musiał
    się zatrzymać, bo pieszy postawił stopę na przejściu, nazywany jest
    przez debili zabójcą i winnym tego, że debil, który "musi" zapierdalać
    zabił pieszych na przejściu.

  • 3. Data: 2018-06-09 00:20:53
    Od: CTP <a...@g...com>

    W dniu piątek, 8 czerwca 2018 22:28:16 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    > się zatrzymać, bo pieszy postawił stopę na przejściu, nazywany jest
    > przez debili zabójcą i winnym tego, że debil, który "musi" zapierdalać

    Masz, obejrzyj sobie: https://www.youtube.com/watch?v=UQUnir6TsUY
    Może ci się coś przestawi w tym durnym łbie. Chociaż wątpię.
    CTP

  • 4. Data: 2018-06-09 05:36:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wystarczy nagranie z kamerki za 40 zlotych zeby w takiej sytuacji pieszy byl winny
    wtargniecia na jezdnie, oczywiscie z wszystkimi konsekwencjami.

  • 5. Data: 2018-06-09 07:19:42
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-06-09 o 00:20, CTP pisze:
    > Masz, obejrzyj sobie: https://www.youtube.com/watch?v=UQUnir6TsUY
    > Może ci się coś przestawi w tym durnym łbie. Chociaż wątpię.
    > CTP

    Co chcesz mi udowodnić? Że jesteś debilem i nie rozumiesz co w tym
    przypadku się stało i kto tu zawinił?

    Jest droga z przejściem dla pieszych i ograniczenie prędkości do 50km/h
    , ale debilowi z TIR-a nie przeszkadza to w ogóle, żeby dalej zapierdalać.

    Dla tego debila nie istnieją:

    Art.19 Pkt.1

    Art.19 Pkt.2 Ppkt.3

    Art.25 Pkt.1

    Art.26 Pkt.1

    Art.26 Pkt.3 Ppkt.1

    Art.26 Pkt.3 Ppkt.2

    Art.30 Pkt.1

    oraz niezastosowanie się do ograniczenia prędkości do 50km/h

    Tyle punktów PoRD złamał Nawet nie raczył zwolnić. Kiedy się zorientował
    w całej sytuacji i zaczął hamować było już za późno. Nie wiem tylko na
    co on liczył próbując wyprzedzić/ominąć na skrzyżowaniu oraz przejściu
    dla pieszych auto, które przed nim się zatrzymywało.

    Na podstawie Art.26 Pkt.3 Ppkt.2 powinien przypierdolić w samochód,
    który się przed nim zatrzymał. Zapłaciłby tylko 500zł mandatu, a naprawę
    obydwu aut pokryłyby ubezpieczenia. Głupią decyzją pozbawił człowieka
    życia za co pójdzie do pierdla. W najlepszym wypadku dostanie w zawiasach.

    Możliwe, że gdyby mrugnął światłami i wcisnął klakson to ten przed nim
    przyspieszyłby i umożliwił bezpieczny przejazd/zatrzymanie się i do
    niczego by nie doszło. Jednocześnie powstrzymałby pieszych przed
    wejściem na przejście (to tak na marginesie).

    Ale, żeby zachować się w rozsądny sposób to trzeba mieć choć odrobinę
    mózgu i analizować wszelkie możliwe sytuacje w trakcie prowadzenia
    samochodu, a nie tylko kombinować jak tu wyprzedzić tego ch.... co
    jedzie przede mną.

  • 6. Data: 2018-06-09 08:04:00
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2018-06-09 07:19, Uzytkownik wrote:

> [...]
    > , ale debilowi z TIR-a nie przeszkadza to w ogóle, żeby dalej zapierdalać.

    Ale watpie, zeby on jechal jakkolowek istotnie szybciej niz 50km/h.

    Wiec caly dalszy wywod jest bez sensu i oparty na nieprawdziwych
    przeslankach.

    Odrobine obiektywnego podejscia, bo dryfujesz z ekstremistami.

    A nie wyhamowal bo za pozno zaczal. No ale przeciez każdy ma prawo do
    blędu, czyż nie?

    Dlatego uważam, że podwójne zabezpieczenie (czyli tak jak jest teraz)
    jest po prostu rozsadniejsze. No bo jak jedna strona popelni blad to
    druga moze go naprawic. A w sytuacji kiedy wszystko ma spoczac na jednej
    stronie (kierowcy) to kto naprawi jego błąd? Pieszy, ktory na slepo
    bedzie wchodzil na przejscie? Nie za bardzo.

    --
    mk4

  • 7. Data: 2018-06-09 09:31:21
    Od: "Malkoit" <g...@f...pl>

    Użytkownik "CTP" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Masz, obejrzyj sobie: https://www.youtube.com/watch?v=UQUnir6TsUY

    > CTP

    Za dużo debilów spotkało się w tym samym miejscu i czasie.
    Trzech debilów kierowców i jeden debil pieszy.

  • 8. Data: 2018-06-09 09:40:01
    Od: "Malkoit" <g...@f...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Wystarczy nagranie z kamerki za 40 zlotych zeby w takiej sytuacji
    > pieszy byl winny wtargniecia na jezdnie, oczywiscie z wszystkimi
    > konsekwencjami.

    Jeżeli postawi stopę na jezdni przy kraweżniku i zatrzyma się
    to nie będzie wtargnięcia, co najwyżej zatrzymanie się, ale z tego
    łatwo się wybroni, a kierowca może być winien,
    bo nie udzielil pierwszeństwa.

  • 9. Data: 2018-06-09 10:49:34
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Malkoit pisze:
    > Użytkownik "CTP" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Za dużo debilów spotkało się w tym samym miejscu i czasie.
    > Trzech debilów kierowców i jeden debil pieszy.

    /ironia on/
    Ten pieszy to największy debil, jak śmiał w ogóle stać przy drodze i
    przy przejściu dla pieszych !
    /ironia off/

  • 10. Data: 2018-06-09 13:25:27
    Od: CTP <a...@g...com>

    W dniu sobota, 9 czerwca 2018 07:20:12 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    > , ale debilowi z TIR-a nie przeszkadza to w ogóle, żeby dalej zapierdalać.

    Klasyka! Zginęli ludzie a ten idiota sypie paragrafami. Paragrafy im życia nie
    zwrócą.
    CTP