  • Data: 2023-08-27 12:04:10
    Temat: Re: Przegląd fury a wycieraczka odpadła
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-08-27 o 01:07, PiteR pisze:
    > in <news:16afeij19mmso$.1ot7qfy6v5nmz$.dlg@40tude.net>
    > user J.F pisze tak:

    >> Ale wiele samochodow nie ma.
    >
    > ich kierowców strata

    Kiedyś jak nie chcieli mi dopuścić trupa, to sprawdzałem te przepisy i
    był taki zapis
    o sprawności wg wyposażenia fabrycznego homologacyjnego (czyli jak jest
    coś, to działa) i wymagania z rozporządzenia o warunkach technicznych,
    ale potem zmieniali rozporządzenie tyle razy
    (różne lobby zapewne :)), że obecnie chyba jest podział na usterki o
    różnym znaczeniu.
    I teraz od diagnosty zależy czy uzna, że to usterka drobna
    niezagrażająca bezpieczeństwu albo stwierdzi, że 2 tygodnie na naprawę tego,
    albo nie przejdzie przeglądu.
    Z praktyki wychodzi mi, że jeśli jeżdżę stale na tę samą SP, to
    diagnosta tam
    ma albo dobrą pamięć albo tak niewielu stałych klientów, że doskonale
    pamięta
    co tam ostatnio u mnie szwankowało i widzi, że naprawiłem.