  • 1. Data: 2023-08-26 10:02:35
    Temat: Przegląd fury a wycieraczka odpadła
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Tzn. wycieraczka tylnej szyby, odpadła w całości, został mi jeno kikut ;)
    Przejdę przegląd czy kolo będzie sapał?

    L.

  • 2. Data: 2023-08-26 10:32:43
    Temat: Re: Przegląd fury a wycieraczka odpadła
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 26.08.2023 o 10:02, Lisciasty pisze:
    > Tzn. wycieraczka tylnej szyby, odpadła w całości, został mi jeno kikut ;)
    > Przejdę przegląd czy kolo będzie sapał?
    Przecież z tyłu nie jest obowiązkowa, ja w ogóle nie mam (zdemontowałem)
    i przegląd przeszedł bez problemu.

    --
    Janusz

  • 3. Data: 2023-08-26 10:37:08
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu 2023-08-26 o 10:32, Janusz pisze:
    > Przecież z tyłu nie jest obowiązkowa, ja w ogóle nie mam (zdemontowałem)
    > i przegląd przeszedł bez problemu.

    Ja wiem że sporo fur nie ma z tyłu, tylko mam wątpliwość że skoro "była"
    jako element fury i odpadła to czy koleś się nie doczepi, w tym sensie.

    L.

  • 4. Data: 2023-08-26 10:55:31
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 26.08.2023 o 10:37, Lisciasty pisze:

    > Ja wiem że sporo fur nie ma z tyłu, tylko mam wątpliwość że skoro "była"
    > jako element fury i odpadła to czy koleś się nie doczepi, w tym sensie.

    Jakby sobie luźno dyndała i było zagrożenie, że odpadnie podczas jazdy,
    to może się przyczepić. Osobiście na przeglądzie widziałem jak gość przy
    diagnoście oderwał całe ramie z jakiegoś Golfa i było po problemie, choć
    może inny by się przypierdolił. Przeglądy u nas są mocno subiektywne.
    Ogólnie nie musisz mieć przeszkleń poza przednią i bocznymi przednimi
    szybami w samochodzie, reszta może być poobklejana, zdemontowana i
    pozbawiona wszystkich z tym związanych szpejów. Nie może to przede
    wszystkim wpływać na bezpieczeństwo uczestników ruchu.

  • 5. Data: 2023-08-26 10:57:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.08.2023 o 10:32, Janusz pisze:

    > Przecież z tyłu nie jest obowiązkowa, ja w ogóle nie mam (zdemontowałem)
    > i przegląd przeszedł bez problemu.

    Nie do końca - przeciwmgielne z przodu też nie są obowiązkowe a jak są
    to mają działać. W żartach powiedziałem że zdejmę na miejscu i przeszedł;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 6. Data: 2023-08-26 12:51:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 26 Aug 2023 10:02:35 +0200, Lisciasty wrote:
    > Tzn. wycieraczka tylnej szyby, odpadła w całości, został mi jeno kikut ;)
    > Przejdę przegląd czy kolo będzie sapał?

    Jak odkrecisz resztke ramienia, to moze oski nie zauwazy.

    Wiele sedanow nie ma tylnej wycieraczki wcale.

    J.

  • 7. Data: 2023-08-26 13:49:01
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uccdd7$qld$1$lisciast@news.chmurka.net>
    user Lisciasty pisze tak:

    > Ja wiem że sporo fur nie ma z tyłu, tylko mam wątpliwość że skoro
    > "była" jako element fury i odpadła to czy koleś się nie doczepi, w
    > tym sensie.

    usłyszałem na temat pustej lampy 3 stopu

    "to z czym wyjeżdza z fabryki ma być"

    więc może się przywalić na 10%

    czy w Polce check engine dyskwalifikuje przegląd na dzień dobry?

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 8. Data: 2023-08-26 21:06:57
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 26.08.2023 o 13:49, PiteR pisze:
    > in <news:uccdd7$qld$1$lisciast@news.chmurka.net>

    > usłyszałem na temat pustej lampy 3 stopu
    >
    > "to z czym wyjeżdza z fabryki ma być"
    No bo ma być jak jest lampa, bo brak żarówki wprowadza w błąd, podobnie
    jak światła stopu muszą być i wszystkie inne z tyłu.
    Ale to zupełnie co innego niż wycieraczka z tyłu, więc nie mieszajmy.

    > więc może się przywalić na 10%
    nie, nie przywali się.

    > czy w Polce check engine dyskwalifikuje przegląd na dzień dobry?
    Nie sprawdzają, w każdym bądź razie mi nigdy nie sprawdzał.

    --
    Janusz

  • 9. Data: 2023-08-26 21:10:37
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 26.08.2023 o 10:57, Shrek pisze:

    > Nie do końca - przeciwmgielne z przodu też nie są obowiązkowe a jak są
    > to mają działać.
    Zauważ że wszystkie światła mają działać, przednie wycieraczki też ale
    nikt tego nie sprawdza. Z tyłu możesz mieć szybę zaklejoną folią że
    będziesz prawie nic nie widział i nikt tego nie sprawdzi, podobnie
    możesz mieć brudną szybę.

    >W żartach powiedziałem że zdejmę na miejscu i przeszedł;)
    Czepiał się :)

    --
    Janusz

  • 10. Data: 2023-08-26 22:14:26
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ucdi9u$gou$1$Janusz@news.chmurka.net>
    user Janusz pisze tak:

    > No bo ma być jak jest lampa, bo brak żarówki wprowadza w błąd,

    haha jak brak żarówki wprowadza w błąd? skąd wiesz w nocy, że tam jest
    lampa?

    > podobnie jak światła stopu muszą być i wszystkie inne z tyłu.

    > Ale to zupełnie co innego niż wycieraczka z tyłu, więc nie
    > mieszajmy.

    Nie powiedziałbym, że to zupełnie co innego. Cofasz w deszczu i masz
    możliwość widzenia odebraną bo nie chce ci się zadbać o wyposażenie.
    Stwarzasz zagrożenie.