  • 11. Data: 2010-10-01 22:25:33
    Temat: Re: Przejazd przez Moskwę
    Od: kakmar <k...@g...com>

    wiadomościnews:i8522s$p3h$1@inews.gazeta.pl...

    > Przejaw skrajnego debilizmu,braku wyobraźni i nieodpowiedzialności. A
    > potem czytam jakieś brednie w stylu "co na to PoRD" albo "zginął
    > biedaczek". Pal licho tego idiotę/tę idiotkę, najbardziej żal mi tych,
    > którym takie indywidua robią krzywdę. Dziwię się natomiast tym, którzy
    > myślą, że to naprawdę takie cool:/
    > Żenada.
    Pierdolisz stereotypami. Taka jazda jest b.niebezpieczna dla niego
    samego, dla innych jedynie przejścia, ale film jest zdeka stuningowany.

    > @Michał V-R - czy naprawdę uważasz, że takie zachowanie to kwestia
    > odwagi i bycia bardziej męskim?
    Ja sądzę że to kwestia chwilowego amoku związanego z nieodpartą potrzebą
    pozapierdalania. Kwestia jak to wygląda na nieobrobionym materiale.

    > Pozdrawiam motocyklistów. Posiadaczom się nie kłaniam.
    Wypass, Ty to ten prawdziwy, motóżysta znaczy, z misjom?

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 12. Data: 2010-10-02 08:17:03
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-10-01 20:32, xwx pisze:

    > @Michał V-R - czy naprawdę uważasz, że takie zachowanie to kwestia
    > odwagi i bycia bardziej męskim?

    A pokaz mnie palcem, gdzie ja cos takiego napisalem

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 13. Data: 2010-10-02 20:09:13
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2010-10-01 17:36, Contravene pisze:
    > Hmm, http://www.tinyurl.pl?INXIQcd0

    Az dziwne ze nikt mu nie wy/zajechal a gosciowi chyba sie
    niesmiertelnosc wlaczyla i rozum wylaczyl ;)

    Pzdr
    PS: Jeden z komentow: "633 people are jealous of his bike skills" LOL.
    --
    marider
    Wsciekla Rn20 + dodatki

  • 14. Data: 2010-10-03 00:18:48
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-01 22:28, AZ pisze:

    > Przecież to średnio rozgarnięta maupa zobaczy, że filmik jest
    > przyśpieszony. Wystarczy popatrzeć jak gościowi ciuchy łopoczą czy
    > kółeczko od kluczyków w stacyje.

    ciekawe ile - imao 30-50%
    nie znienia to faktu, ze jedzie wariacko.

    Alex.

  • 15. Data: 2010-10-03 07:15:01
    Temat: Re: Przejazd przez Moskwe
    Od: "Marcin Gardela" <d...@g...pl>

    Contravene wrote:
    > Hmm, http://www.tinyurl.pl?INXIQcd0 (http://www.youtube.com/watch?
    > v=XihQeZpwqpE&feature=player_embedded)

    Niezly debil.

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01

  • 16. Data: 2010-10-03 13:22:24
    Od: marusc <m...@g...pl>

    W dniu 2010-10-03 02:18, Alex D. B. pisze:
    > W dniu 2010-10-01 22:28, AZ pisze:

    > ciekawe ile - imao 30-50%

    E, chyba ze 2-3 razy, po jeździe w tunelu między puszkami oceniam.

    --
    Marek
    R1200GS

  • 17. Data: 2010-10-03 15:32:37
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    A ja mam pytanie z innej beczki. Jak temat wyglada prawnie?Jesli chcialbym
    wstawic filmiki jak ghost rider?. bo znane sa przypadki dowodów rzeczowych z
    jutiuba.

  • 18. Data: 2010-10-03 15:54:31
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Uzytkownik "maverik" <b...@o...pl> napisal w wiadomosci
    news:4ca8a308$0$21001$65785112@news.neostrada.pl... A ja mam pytanie z
    innej beczki. Jak temat wyglada prawnie?Jesli chcialbym
    > wstawic filmiki jak ghost rider?. bo znane sa przypadki dowodów
    > rzeczowych z jutiuba.

    W Twoim przypadku namierza Cie od razu... po golej dupie na baku
    motocykla... i wszechobecnych plomieniach, bo to chyba jedyne 2 motywy które
    malujesz.

    --
    Grzybol

  • 19. Data: 2010-10-14 01:41:26
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Contravene napisał(a):
    > Hmm, http://www.tinyurl.pl?INXIQcd0 (http://www.youtube.com/watch?
    > v=XihQeZpwqpE&feature=player_embedded)

    Panikujecie wszyscy jak diabli - ja tam mistrzem streetfightingu nie
    jestem ale zdaje mi sie, ze to co koles robi, to tylko ciut powyzej
    pewnej (nieosiagalnej przeze mnie) normy.
    Co do przejsc dla pieszych, to w Rosji taki zwyczaj jest, ze pieszy na
    drodze ma sie czuc jak samotny zolnierz na ziemi niczyjej pomiedzy
    dwiema liniami okopow - spodziewac sie, ze kazdy bedzie chcial go zabic,
    a wiec i ataku z kazdej strony.
    No i przez srodkowe 1/3 filmu facet jedzie regulaminowo - pasem dla
    jednosladow ;)
    --
    zbigi i stopka zastepcza