  • 1. Data: 2010-09-30 08:04:24
    Temat: sluzba zdrowia a zdjecie gipsu - wkurw
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    Juz mnie wkurwili z samego rana, znaczy nasza kochana sluzba zdrowia.
    Dzwonie o osmej, z bananem na ryju, bo gips mozna juz sciagnac mi z nogi
    i chce umowic sie na piatek, jakie bylo moje zdziwienie, gdy
    dowiedzialem sie, ze nie moge. Pani, ktora przyjmuje zapisy do ortopedy,
    tez z wielkim zdziwieniem w glosie, jakby kosmite zobaczyla, pyta sie,
    kiedy mi gips zalozyli, mowie, ze 6 tygodni temu, a ona pyta, dlaczego
    sie nie zapisalem do lekarza na zdjecie gipsu, w momencie, gdy zlamalem
    noge. Mysle, sobie baba z rana, nie wyspana chyba. Wiec pytam, a po co
    tak wczesnie? Ona na to, ze teraz to nie ma miejsc i trzeba sie
    zapisywac 3 miesiace wczesniej, bo jest kolejka pacjentow. To mowie, ze
    ja nie wrozka i nie wiedzialem, trzy miesiace temu, ze zlamie noge,
    poltora miesiaca temu i bede musial zdjac gips. Ona na to, ze mnie nie
    zapisze, bo nie ma miejsc, a na piatek to wogole sie nie da, bo lekarze
    maja piatek wolny. To ja sie pytam, co te lapiduchy robia w piatek, ze
    maja wolne, a ona na to, ze lekarz ciezko pracuje i musi odpoczywac. No
    to sie nad baba pieklo otworzylo, powiedzialem co myslalem, pozniej babe
    wysmialem i podziekowalem ironicznie za pomoc i sie rozlaczylem. Mam
    nadzieje, ze jej tez tak samo albo bardziej dzien zepsulem, jak ona mi.
    Wiec teraz dzwonie i szukam, gdzie mi gips sciagna, nie pojde prywatnie,
    dla zasady bo skladki place i im nie odpuszcze. Ciekawe jak sie to skonczy.
    Kocham NFZ i cala sluzbe zdrowia. Poniekat jestem kulturalnym chamem,
    wiec nie bede tutaj przytaczal slow, jakie mi sie cisna na usta.
    Milego dnia
    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 2. Data: 2010-09-30 08:12:11
    Temat: Re: sluzba zdrowia a zdjecie gipsu - wkurw
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Michał V-R" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Kocham NFZ i cala sluzbe zdrowia. Poniekat jestem kulturalnym chamem, wiec
    > nie bede tutaj przytaczal slow, jakie mi sie cisna na usta.

    własciwie to nalezałoby nagrac odpowiedz ze ci nie zdejmą - iść wtedy
    prywatnie, zapłacic, wziąć fakturę i wystąpic do NFZ-tu o zwrot kasy.
    Ale to rozwiazanie dla amatorów papierowej walki :/

    b.

  • 3. Data: 2010-09-30 08:25:10
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-09-30 10:12, Budyń pisze:

    > własciwie to nalezałoby nagrac odpowiedz ze ci nie zdejmą - iść wtedy
    > prywatnie, zapłacic, wziąć fakturę i wystąpic do NFZ-tu o zwrot kasy.
    > Ale to rozwiazanie dla amatorów papierowej walki :/

    Dokladnie, nie jestem amtorem takiej walki i nie mam do tego
    cierpliwosci. A moze ja za duzo wymagam i za male skladki place?

  • 4. Data: 2010-09-30 08:29:29
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > Dokladnie, nie jestem amtorem takiej walki i nie mam do tego cierpliwosci.
    > A moze ja za duzo wymagam i za male skladki place?

    jakich byś nie płacił to i tak byłyby za małe - to kwestia ścisle
    polityczna.

    b.

  • 5. Data: 2010-09-30 08:33:09
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-09-30 10:29, Budyń pisze:

    > jakich byś nie płacił to i tak byłyby za małe - to kwestia ścisle
    > polityczna.

    Wiem, wiem, w to juz nie chce wnikac, a najnizszych skladek nie place,
    zadzwonie do szpitala, gdzie mi gips zakladali i zrobie rewolucje, bo
    nie wyjde jak mi nogi nie ogarna

  • 6. Data: 2010-09-30 08:48:14
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Michał V-R wrote:
> [...]
    > zobaczyla, pyta sie, kiedy mi gips zalozyli, mowie, ze 6 tygodni
    > temu, a ona pyta, dlaczego sie nie zapisalem do lekarza na zdjecie

    ROTFL!

> [...]
    > zepsulem, jak ona mi. Wiec teraz dzwonie i szukam, gdzie mi gips
    > sciagna, nie pojde prywatnie, dla zasady bo skladki place i im nie

    To akurat głupie jest, będziesz chodził w gipsie bo płacisz składki i
    masz zasady? Wszyscy płacimy składki ale gips ściągnąć trzeba,
    wyskoczysz pewnie z 50-100 zł i ci prywatny ortopeda zdejmie gips,
    podrapie widelcem i jeszcze miła pani w recepcji spyta: karta czy
    gotówka.
    Ale jak żeś się pan uparł to szukaj.

    > Ciekawe jak sie to skonczy. Kocham NFZ i cala sluzbe
    > zdrowia.

    A za co ich kochasz? Że płacisz i nic nie masz?

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01

  • 7. Data: 2010-09-30 08:50:25
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Michał V-R wrote:
    > Wiem, wiem, w to juz nie chce wnikac, a najnizszych skladek nie
    > place, zadzwonie do szpitala, gdzie mi gips zakladali i zrobie
    > rewolucje, bo nie wyjde jak mi nogi nie ogarna

    Ale co zrobisz konkretnie? Poprosisz o kierownika tego ośrodka? Pan
    ordynator akurat operuje, będzie jeszcze operował kilkanaście godzin a
    jak skończy to pójdzie spać. Pan dyrektor szpitala jest na sympozjum.
    Z kim pan się chcesz kłócić, z pielęgniarką, z panią w rejestracji, z
    lekarzem na dyżurze?

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01

  • 8. Data: 2010-09-30 08:56:47
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-09-30 10:50, Marcin Gardeła pisze:

> [...]
    > jak skończy to pójdzie spać. Pan dyrektor szpitala jest na sympozjum. Z
    > kim pan się chcesz kłócić, z pielęgniarką, z panią w rejestracji, z

    Jeszcze nie wiem, napewno kogos znajde juz na miejscu, zeby nie
    odpisywac dwa razy, nie bede chodzil w gipsie nawet o godzine dluzej jak
    musze, bo doprowadze do tego, ze mi go zdejma. A kocham NFZ za to, ze
    place a nic nie mam

  • 9. Data: 2010-09-30 09:10:56
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***Michał V-R"
    gips mozna juz sciagnac mi z nogi i chce umowic sie na piatek, jakie bylo
    moje zdziwienie, gdy dowiedzialem sie, ze nie moge.

    Przyjezdzaj do nas - Marek wirtuoz mlotka wraz z Lukaszem - paganinim
    szlifierki katowej i migomatu ogarna Ci ten gipsik za flaszke lub
    szesciopak.:)

    Tytus z fabryki

  • 10. Data: 2010-09-30 09:14:14
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-09-30 11:10, Tytus z fabryki pisze:

    > Przyjezdzaj do nas - Marek wirtuoz mlotka wraz z Lukaszem - paganinim
    > szlifierki katowej i migomatu ogarna Ci ten gipsik za flaszke lub
    > szesciopak.:)

    Hmm, moze sie skusze, a czym mi zrobia fotke roentgenowska? Az sie boje
    zapytac, mysle, ze flaszka nie wystarczy, zeby az tak sie znieczulic :-D