  • Data: 2014-10-22 09:09:04
    Temat: Re: Przejście dla pieszych
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-10-20 01:06, Gof wrote:

    > Zgodnie z przepisem nie, zgodnie ze zdrowym rozsadkiem cos w tym jest.
    > Zauwazcie, ze facet na filmie dopiero sie zatrzymal, kobieta mogla nie
    > miec czasu na reakcje. Co innego gdyby samochod stal juz jakis czas a
    > ona by przejechala.

    Bez przesady - miała czas, tylko nie ogarnęła, że jak ktoś na sąsiednim
    pasie się zatrzymuje _przed_przejściem_ to nie kombinujesz, a może
    parkuje, a może skręca, a może poszli do lasu, tylko też hamujesz.
    Przerażające jest to, jak dużo kierowców nie pomyśli, że jak ktoś staje
    przed przejściem to też należy hamować i upewnić się po co.

    Koło mnie przez jakiś czas autobusy skręcały w lewo na takim niepozornym
    skrzyżowaniu http://tinyurl.com/pylrxuz - staje taki autobus przed
    skrzyżowaniem (i przejściem) i zasłania wszystko po lewej - może czeka
    na lukę z naprzeciwka, może tam jest matka z wózkiem przechodzi. Co robi
    większość - 70-80@50 prawym pasem. A jak ja hamowałem, żeby sprawdzić co
    jest z lewej to dostawałem klaksony w plecy i coś tam krzyczeli pod
    nosem - pewnie na temat mojej matki.

    Inna sprawa, że piesi też mogliby pomyśleć, a nie leźć jak barany na
    rzeź. Ale to nie usprawiedliwia tych debili, co nie potrafią założyć, że
    przez przejścia na pałę nie omijamy.

    Shrek