  • 431. Data: 2019-11-09 10:59:49
    Temat: Re: Przejście dla pieszych i BMW
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Szansy na przezycie nie dał mu kierowca srebrnego samochodu który się zatrzymał
    zeby przeszli. Na dodatek był po czymś na humor bo inaczej dlaczego uciekł z miejsca
    wypadku.

    Zeniu, przypomnij wszystkim za co byłeś umieszczony w poprawczaku?

    Możesz coś opowiedzieć o swoim tatusiu, który pomimo braku wykształcenia
    był funkcjonariuszem UB i wsławił się w pobiciach aresztowanych.

    Poszedłeś w ślady swojego tatusia. Przypomnij ile lat współpracowałeś z
    SB i dlaczego teraz nienawidzisz obecnej władzy, która zabrała ci
    emeryturę na podstawie ustawy dezubekizacyjnej?

  • 432. Data: 2019-11-09 18:49:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.11.2019 o 07:27, Shrek pisze:
> [...]
    ie-kierowca-wjechal-w-mezczyzne-i-dziecko-6437175929
    722497a

    > Zaczęli montaż progów. Mam mieszane uczucia, ale skoro nie da się po
    > prośbie to trzeba pałą. Mam tylko wątpliwości co do typu pały. Niby
    > rozwiązanie tymczasowe, ale my już znamy wartość prowizorek - zobaczymy
    > jakie progi będą ale mam obawy że standardowe łamacze zawieszenia.

    Zakończyli - progi standardowe łamacze, w dziwnych miejscach (tak na oko
    koło 100m przed przejściami) i ograniczenie do 30. Przegięcie w druga
    stronę:(

    --
    Shrek

  • 433. Data: 2019-11-09 19:21:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak baranie przegięcie. Ty jesteś obrońca pieszych chociaz nie potrafisz napisać
    dlaczego.

  • 434. Data: 2019-11-12 20:15:05
    Temat: Re: Przejście dla pieszych. odwracam się du.ą.
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-01 12:50, Shrek wrote:

    > Nie - tak jak pisałem - średnia warszawska - 70 raczej minus niż plus
    > (przy +20 mi rysiek piska)
    >
    > Natomiast na przejściach zwalniałem jak widziałem, że jest coś w
    > pobliżu, a jak nie widziałem, bo mi coś zasłaniało, to zwalniałem do 20
    > a jak trzeba to do zera. Prawie nigdy nie wyprzedzam na psaach (raz
    > wyprzedziłem, jak na początku sezonu nie pamietałem, że moto kiepsko
    > hamuje w porównaniu z katamaranem i to na innej ulicy - moja wina i
    > nikogo innego) a już nigdy, przenigdy nie omijam na przejściu dopóki nie
    > upewnię się po co się ktoś zatrzymał.

    Co robisz jak nie zajarzyłeś przejścia?

  • 435. Data: 2019-11-12 20:20:55
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-05 22:21, Janusz wrote:

    > Dlatego tyle wypada na słynnym zakręcie w Bielsku :)
    > właśnie dzisiaj pękła setka, 6 dni przed terminem bo w zeszłym roku była
    > 11 listopada.

    To jest ta 3-pasmowa drogą zakręcona o 90 stopni na dystansie 100 metrów?

  • 436. Data: 2019-11-12 20:33:54
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-04 20:27, Shrek wrote:

    > Śwaidek pisał, że kolo już od kasprowicza zapiedalał i wyprzedał innych
    > zmieniając agresywnie pasy,

    A jak miał zmieniać?

  • 437. Data: 2019-11-12 20:35:33
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-04 18:53, Shrek wrote:

    > NIe mam pomysłu. Jak ci bardzo zależy to moge nagrać i ci podesłać -
    > naprawiłem kamerkę po tej całej akcji, żeby podpierdalać idiotów. Ale
    > musi ci bardzo zależeć i musisz z tym coś pożytecznego zrobić. No i nie
    > obiecuje, że na jutro.

    Ok, raportuj nam każde zgłoszenie.

  • 438. Data: 2019-11-12 20:39:18
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-07 06:24, Shrek wrote:

    > Czyli nie zdementowała, a rzecznik powiedział, że nie wie.

    To znaczy, że zdementowała rewelacje z d..y a nie ile dokładnie jechał.

    > Jak spytasz rzecznika policji o to ile wynosi stała g, a on powie że nie
    > ma pojęcia, to znaczy że policja zdementowała grawitację?

    Ale bzdury.

  • 439. Data: 2019-11-12 21:03:14
    Temat: Re: Przejście dla pieszych. wina debili kierowców.
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-10-29 20:03, Kviat wrote:

    > No bo się nie odzywa. Nawet dzień dobry nie powie. Jak kogoś mijasz na
    > spacerze i powiesz mu dzień dobry, to patrzy na ciebie jak na UFOka, i
    > musi minąć chwila zanim wyjdzie z szoku i też powie dzień dobry. O ile w
    > ogóle odpowie.

    Masz kompleks małego siurka Polaka i tyle

  • 440. Data: 2019-11-12 21:29:21
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-06 22:35, j...@i...pl wrote:

    > Sygnalizacja nie jest lekiem na wszystko.

    Ospy nie wyleczy, ale ruch potrafi zorganizować, nawet samochód
    samoczynnie zatrzymać