  • Data: 2011-01-25 12:50:22
    Temat: Re: Przekierowane za granicš
    Od: XYZ <j...@m...bin> szukaj wiadomości tego autora

    On 25.01.2011 13:20, J.F. wrote:

    > teoria mowi ze wylacznie krajowe.
    > przy _bezwarunkowym_ nie powinno miec znaczenia gdzie telefon jest
    > wlaczony.

    > IMO ma znaczenie - przy utracie zasiegu sieci o tym nie wiedza,
    > przynajmniej przez pewien czas i kieruja polaczenie za granice.
    >
    > J.

    No teraz to nawet twoja odpowiedź sobie przeczy :) Najpierw piszesz, że
    opłata tylko jak za krajowe, a w drugiej części mówisz, że w
    rzeczywistości to ma znaczenie bo połączenia są przez pewien czas
    kierowane za granicę -- no ale jakie to ma znaczenie skoro i tak jest
    pobierana stawka jak za krajowe? :)