    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Przekierowane za granicš
    Date: Tue, 25 Jan 2011 20:25:16 +0100

    On Wed, 26 Jan 2011 00:07:42 +0500, kashmiri wrote:
    >J.F. <j...@p...onet.pl> dared to write:
    >/.../
    >Czyli jednak... takie rzeczy to tylko w Erze.

    Wydaje mi sie ze sami sobie tego nie wymyslili, wiec pewnie nie oni
    jedni.

    >Reklamować, bo jest to niezgodne z cennikiem (a więc i umową).

    No coz, obie pozycje zgodne z cennikiem, a az takich szczegolow chyba
    nie precyzowali.
    Dawno to bylo, moze sie zmienilo.

    A moze sie i nie zmienilo
    http://www.playmobile.pl/pl/obsluga-klienta/uslugi/r
    oaming/

    Poczta głosowa - usługa działa w roamingu. korzystanie z niej związane
    jest z dodatkowymi kosztami - połączenia przekierowane na pocztę
    głosową gdy użytkownik jest zajęty lub nie są płatne - abonent
    przebywający za granicą płaci za odebrane połączenie oraz za
    połączenie przekierowane na pocztę głosową.

    Jak widac takie rzeczy nie tylko w Erze.

    J.