    From: "kashmiri" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Przekierowane za granicą
    Date: Tue, 25 Jan 2011 19:49:40 +0500

    XYZ <j...@m...bin> dared to write:
    /ciach/

    Z wieloletniej praktyki u różnych opów na świecie potwierdzam, że przekierowanie jest
    zawsze wykonywane *z sieci operatora macierzystego* zgodnie z cennikiem połączeń. Nie
    ma znaczenia, gdzie aparat loguje się do sieci.

    Innymi słowy, przekierowując polską komórkę na polski VoIP zawsze płacisz jak za
    połączenie krajowe. Warunkowość czy bezwarunkowość przekierowań nie gra roli.

    Jeśli chodzi o "dzwonienie w obie strony" przy przekierowaniu warunkowym, to chyba
    jest jakieś nieporozumienie - w przypadku niedawnego logowania operator macierzysty
    oczywiście stara się wywołać ten telefon u opa zagranicznego, jednak po upływie
    "timeout" postąpi zgodnie z regułami przekierowań. Inna sprawa, że w takich
    przypadkach często wyskakuje sygnał błędu sieci zamiast poprawnego przekierowania.

    K.