  • 11. Data: 2012-06-27 00:58:49
    Temat: Re: Przeniesienie danych Nokia -> Samsung
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "solar" napisał:

    >> Ale nokia ovi suite czy pc suite?
    >> Jede nz nich potrafi wyrzucić do csv.

    > Próbowałem z PC Suite.

    O ile w tzw. Internecie nie zełgali, to ów PC Suite potrafi eksportować
    wizytówki (*.vcf), z którym to standardem żaden szanujący się program nie
    powinien mieć kłopotów. Z KIES-em twój SOLID sobie raczej nie pogada, ale z
    New PC Studio chyba powinien.

    JoteR
    .

  • 12. Data: 2012-06-27 11:01:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > powinien mieć kłopotów. Z KIES-em twój SOLID sobie raczej nie pogada, ale

    Właśnie z KIES-em się rozumie. Z New PC Studio nie. Też zainstalowałem, ale
    nawet połączyć się w jego trybie nie chciał. Odinstalowałem więc.
    Ostatecznie przeniosłem przez BT. Jedno popołudnie mi zeszło, ale dało się.
    Poczekam, aż wydadzą poprawkę do KIES-a.

  • 13. Data: 2012-07-02 07:27:11
    Od: solar <s...@o...pl>

    W dniu 27-06-2012 00:58, JoteR pisze:

> [...]
    > nie powinien mieć kłopotów. Z KIES-em twój SOLID sobie raczej nie
    > pogada, ale z New PC Studio chyba powinien.

    Tak, tyle, że pojedynczo... Ale już dałem radę.

    Co do KIESa, problem najprawdopodobniej tkwi w sterownikach USB.
    Zacząłem od PC Studio i nie poszło - nie było sterowników. W KIESie są i
    działają - KIES ruszył bez problemów pod Win7 x64. Czytałem, że PC
    Studio też zadziała po zainstalowaniu sterów USB z KIESa, ale już nie
    sprawdzałem.

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
    "Ślepej wierze źle z oczu patrzy."

  • 14. Data: 2012-07-02 15:59:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "solar" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    Z obowiazku kronikarskiego. Problem rozwiązałem i ustaliłem, że
    niewłaściwie to działa, jeśli w NOKIA choć jeden przenoszony kontakt ma
    przypisane zdjęcie. Wówczas. Niby wóczas KIES importuje wszystko, ale już
    nie potrafi tego wyeksportować. Po pousuwaniu z NOKIA powiazań kontaktów ze
    zdjęciami w szystko działa doskonale. SAMSUNG czyta poprawnie dane
    importowane.

  • 15. Data: 2012-12-30 19:11:58
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jrdeuj$6r5$1@inews.gazeta.pl>, solar <s...@o...pl>
    wrote:

    > Witam
    > Mam zamiar zmienić Nokię 3110c na Samsunga Solid B2710.
    > O ile się orientuję, jeśli przerzucę wszystkie kontakty na kartę, to
    > część informacji zostanie skasowana. Czy istnieje jakaś możliwość
    > przeniesienia kompletnych teledanych z jednego aparatu na drugi?

    Nie wiem, jak sie to ma od strony Nokii, ale Samsung Solid B2710 bardzo
    ladnie obsluguje wizytkowki w formacie vCard 2.1 (v.3 - nie).
    Dziala zarowno na wizytowkach pojedynczych i wielokrotnych.
    Ja w ten sposob przerzucam/uaktuaniam sobie kontakty z kompa gdzie mam
    swoja 'centralna ksiazke teleadresowa'.
    --
    TA