  • 1. Data: 2012-06-12 17:48:49
    Temat: 3CX na Iphona konfiuracja 2 kont SIP
    Od: "Fanuc" <n...@m...pl>

    Orientuje sie ktos jak skonfiurowac 2 konta sip w aplikacji 3CX
    zainstalowanej na Iphone? Jedno konto juz jest wpisane a problem polea na
    tym ze nie wiem jak wpisac kolejne.

  • 2. Data: 2012-06-12 17:59:56
    Temat: Re: 3CX na Iphona konfiuracja 2 kont SIP
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Fanuc" <n...@m...pl> wrote:
    > Orientuje sie ktos jak skonfiurowac 2 konta sip w aplikacji 3CX
    > zainstalowanej na Iphone? Jedno konto juz jest wpisane a problem polea na
    > tym ze nie wiem jak wpisac kolejne.

    Dotykasz ekranu w górnej częsci (powyżej napisu 3CX) i pojawiają się dwa
    przyciski: Settings i Profiles. Naciskasz Profiles, plusik na dole i Create
    Profile