eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingPrzeniesienie praw autorskich i pelna dokumentacja systemu › Re: Przeniesienie praw autorskich i pelna dokumentacja systemu
    From: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Przeniesienie praw autorskich i pelna dokumentacja systemu
    Date: Tue, 22 May 2012 06:25:14 -0700 (PDT)

    On May 22, 1:20 pm, Tomasz Kaczanowski
    <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote:
    > W dniu 2012-05-22 14:02, MK pisze:

    [...]
> [...]
    [...]
    > Jak Cię stać na takie wymagania, to czemu nie... Ale takie wymagania
    > będą słono kosztowały, a jak przyjdzie co do czego to i tak nie będzie
    > łatwo znaleźć firmy do dłubania w kodach firmy innej.
    >
    > 1) przeniesienie całości praw majątkowych kosztuje dużo i jest bez sensu
    [...]

    Od razu zaznaczę, że nie znam się na zamówieniach publicznych ani na
    realiach rynkowych w tym względnie, ale niedawno pisałem we flejmie
    zdaje się, że na p.c.l.c, że licencje typu open source mogą być
    sensownym kompromisem między licencją 'proprietary' a przeniesieniem
    praw. W zamówieniu być może mogłoby mieć to postać "przeniesienie w
    całości praw majątkowych lub przekazanie Zamawiającemu kodu źródłowego
    na licencji umożliwiającej..."

    Po szczegóły oczywiście odsyłam do prawnika.