    Subject: Re: Przepuszczanie pieszych
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <pbiteu$fkp$3@node2.news.atman.pl> <pbmn6n$qbh$3@news.mixmin.net>
    <pbnuf2$235$3@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <pbo1tv$235$4@node2.news.atman.pl>
    <5adf928c$0$685$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <pbo7e4$dmm$1@node2.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <pboa4j$g3d$1@node2.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <pbpekc$g3m$1@node2.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    <5ae055e7$0$679$65785112@news.neostrada.pl>
    <pbppg4$m28$1@news.mixmin.net>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Thu, 26 Apr 2018 06:20:11 +0200

    W dniu 2018-04-25 o 13:40, Teodr pisze:

    > Nie masz pojęcia o PoRD.
    > Cały czas piszesz głupoty, ale nie ma czasu ci odpisać.
    >
    > Jak zrozumiesz poniższe zapisy to bedziesz wiedział za co policjant
    > powinien
    > ukarać debila kierowcę i durne baby.
    >
    > Art. 3. 1. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze są
    > obowiązani zachować ostrożność albo gdy ustawa tego wymaga - szczególną
    > ostrożność, unikać wszelkiego działania, które mogłoby spowodować
    > zagrożenie
    > bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego, ruch ten utrudnić albo w
> [...]

    Po pierwsze kierowca wykonywał polecenia policjanta - czyli jechał, ani
    na moment się nie zatrzymując.

    Po drugie ponad PoRD jest wyższe prawo, które stawia ludzkie życie ponad
    widzimisię policjanta.

    Po trzecie to policjant popełnił błąd, za który chciał ukarać kierowcę,
    a kierowca tylko naprawił ten błąd unikając wypadku.

    Po czwarte, czytaj wskazane przez siebie artykuły PoRD, aż zrozumiesz o
    co w nich chodzi. Kiedy zrozumiesz, wtedy wróć abyśmy mogli dyskutować.

    Po piąte jak nie masz czasu to siedź cicho i nie pieprz głupot, skoro
    nie wiesz o co chodzi w dyskusji.