eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzeróbka H4 na H4 bixenon:) › Re: Przeróbka H4 na H4 bixenon:)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Arbiter" <n...@h...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przeróbka H4 na H4 bixenon:)
    Date: Thu, 20 Oct 2011 11:21:47 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 48
    Message-ID: <j7op7d$hdh$1@inews.gazeta.pl>
    References: <j7nnqr$5kt$1@inews.gazeta.pl> <j7oogj$b52$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87-207-52-180.dynamic.chello.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1319102509 17841 87.207.52.180 (20 Oct 2011 09:21:49 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 20 Oct 2011 09:21:49 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6109
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-User: hipciooo
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2407897
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:j7oogj$b52$1@news.onet.pl...

    > Dymiaca cewka to albo blad wykonania, albo ona byla na 6V a podlaczyles
    > pod 12.

    Własnie nie wiem i nie czytalem podobnych testów. W zestawach chińskich jest
    moduł do sterowania cewką, ja go ominąłem i podłączałem +12V. Na myśli mi
    przychodzi jedna kwestia - moze sterujący element daje np +12V na sekunde a
    potem zmniejsza napięcie/prąd. Może moja cewka przez to się grzała i dymiła


    > W sumie ciekawe, bo jesli nie zrobili jakiegos grubego bledu z pozycja
    > zarnika to chyba powinno byc dobrze.

    w światłach mijania H4 istotne jest położenie ogniska i dokładność daszka

    > Czyzby istotne bylo polozenie przeslony ? Oryginalna jest jednak blisko
    > wlokna.

    Położenie przesłony było istotne i sposób w jaki osłaniała światło.
    Osłaniała nie w pełni i światło "wybijało" przez szczelinę

    > A moze dlugosc luku za mala - i stad niewielka "grubosc" wiazki.

    to raczej nie jest problemem, bo długość łuku jest bardzo podobna do żarnika
    halogenowego. również położenie ogniska było podobne


    > Co do dlugich to zauwaz ze w H4 wlokno jest w calkiem innym miejscu.

    i w bixenonie również - cewka porusza szklaną bańką a nie przesłoną.
    Przesłona stoi w miejscu

    > Ale patrzac na rozne reflektory - konstrukcje tez maja nieco rozna, moze
    > trzeba sprobowac w innym, chocby z ciekawosci.


    być może, ale nie mam innego reflektora H4.

    Robiłem jeszcze test przy całkowitym demontazu tego daszka - był goły palnik
    który wyłącznie zmieniał ognisko w wyniku poruszania cewką. Okazało się, że
    plus minus funkcja mijania-drogowe działa. Tylko na mijania było ciut więcej
    oślepiania niż z daszkiem. Jako że nie jestem zwolennikiem barbarzyńśtwa,
    darowałem sobie takie rozwiązanie.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: