  • Data: 2011-10-20 15:26:50
    Temat: Re: Przeróbka H4 na H4 bixenon:)
    Od: to <t...@x...abc> szukaj wiadomości tego autora

    begin AZ

    > Aha, czyli prawa fizyki dzialaja inaczej z xenonem w reflektorze?
    > Rzucaja swiatlo poza linie swiatocienia ale na luxometrze tego nie
    > widac? Prosze Cie...

    Widzę, że jak każdy nieuk uciekasz się do "praw fizyki" jako argumentu.
    Otóż spróbuj zrozumieć, że inaczej projektuje się przyrząd pomiarowy,
    który ma kontrolować tylko pewien aspekt działania reflektora, a co do
    reszty zakłada się, że spełniają normy, a inaczej taki, który ma
    dokładnie zbadać działanie dowolnego reflektora jako całości.

    > Sam nie lubie wiochy z xenonami zrobionymi bez najmniejszego pojecia o
    > tym czy tez zarowkami 100W gdzie w sloneczny dzien zamiast lamp i
    > samochodu widzisz dwie gwiazdy. Jeszcze raz - po zamontowaniu dokladnie
    > sprawdzilem ich dzialanie i to czy oslepiaja, nie jestem typem ktory
    > mysli na drodze tylko o sobie. Na dlugich tez nie jezdze.

    Sam masz wiochę, tylko wydaje Ci się, że tak nie jest, bo wydaje Ci się,
    że coś sprawdziłeś. Nic nie sprawdziłeś, test na SKP + test na oko to
    tyle co nic. Choć oczywiście da się pewnie zrobić jeszcze gorsze światła,
    niż te, co Ty masz.