  • Data: 2018-08-10 21:37:00
    Temat: Re: Przerysowano mi drzwi, mam numer.
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8/10/2018 9:24 PM, Uzytkownik wrote:
    > na wniosek poszkodowanego, dokonywane są oględziny obydwu aut w celu
    > dopasowania śladów

    Rysa zrobiona kluczykiem, zaczyna sie od zawijasa.

    > się dogadać, zwłaszcza jak usłyszy, że są świadkowie i nagrania z kamer.

    Świadków raczej nie ma. Nagrania z kamery? No cóż, zapewne wsiada do
    swojego pojazdu i tyle. Obejrzałem gdzie sa kamery, idę o zakład że na
    ani jednej z nich nie będzie widać nagrania. Jest bardzo niewielki kąt
    pod jakim musiała by być ustawiona aby zobaczyć efekt ręki i
    manipulowania czymś ostrym.

    > Ale jest jeszcze inna ewentualność. Kierowca tego auto może być
    > niewinny. Możliwe, że tą rysę mógł zrobić ktoś inny. Rysa mogła być
    > zrobiona nawet prze przyjazdem na ten parking.

    Nie było jej, ale mam na to tylko własne przekonanie. Żeby ją zobaczyć
    na monitoringu przy tej odległości 4K bylo by za mało.

    Zakładam że nie ma żadnych dowodów i nie uda się ich zdobyć. Chcę tylko
    utrzeć nosa jeśli to możliwe.