  • 1. Data: 2018-08-10 20:20:38
    Temat: Przerysowano mi drzwi, mam numer.
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Taka sprawa. Zaparkowałem pod hipermerketem. Obok mnie cabrio. Nie było
    mnie kilka minut (kantor). Po powrocie cabrio zwiało a moje drzwi
    wzbogaciły się o głeboką rysę dokładnie na wysokości wyciągniętej w dół
    reki uzbrojonej w kluczyk.

    Mam numer rejestracyjny, ale hip nie udostępni mi nagrania.

    Moge coś zrobić aby cwaniakowi utrudnić życie?

    Zanzaczam że chodzi wyłacznie o zwykłą upierdliwość. Zaparkowalem
    prawidłowo, wręcz perfekcyjknie, nie moja wina że miszczu kupił sobie 3
    drzwiowy dresowóz i ma problem z wsiadaniem. Kasy nie odzyskam, bo nikt
    mi nie uwierzy na słowo. Ale może jest coś co mogę zrobić aby misie z
    policji choćby do pustaka zadzwonili? Moze następnemu uratuje to lakier.

  • 2. Data: 2018-08-10 20:28:31
    Od: l...@g...com

    Jak jesteś policjantem, prokiem lub sędzią to masz 100% szans na wygraną. Inaczej
    będzie ciężko. Mówię to z wlasnego doświadczenia. No chyba, że nagranie z kamery ci
    udostępnia i jest ono wyraźne.

  • 3. Data: 2018-08-10 20:38:38
    Temat: Re: Przerysowano mi drzwi, mam numer.
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/10/2018 8:28 PM, l...@g...com wrote:
    > Jak jesteś policjantem, prokiem lub sędzią to masz 100% szans na wygraną. Inaczej
    będzie ciężko. Mówię to z wlasnego doświadczenia. No chyba, że nagranie z kamery ci
    udostępnia i jest ono wyraźne.

    Nie chcę nic wygrywać. Chce doprowadzić do tego aby nastepnym razem ręka
    mu się sama cofneła. Jesli odwiedzą go mundurowi, choćby w celu
    usłyszenia że nic nie wie to efekt psychologiczny bedzie ok.

  • 4. Data: 2018-08-10 20:43:10
    Od: kk <k...@o...pl>

> [...]
    > mnie kilka minut (kantor). Po powrocie cabrio zwiało a moje drzwi
    > wzbogaciły się o głeboką rysę dokładnie na wysokości wyciągniętej w dół

    Ale pierdoły

  • 5. Data: 2018-08-10 21:00:45
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 10 sierpnia 2018 13:20:46 UTC-5 użytkownik Sebastian Biały napisał:
> [...]
    > mi nie uwierzy na słowo. Ale może jest coś co mogę zrobić aby misie z
    > policji choćby do pustaka zadzwonili? Moze następnemu uratuje to lakier.

    Zglosic na policje, z notatka isc do ubezpieczyciela.
    W markecie ladnie sie usmiechnac i tasme wycyganic.

  • 6. Data: 2018-08-10 21:05:24
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/10/2018 9:00 PM, s...@g...com wrote:
    > Zglosic na policje, z notatka isc do ubezpieczyciela.

    Tak zrobie. Ale to nie rozwiązuje problemu bo zostanie umorzone i tyle.

    Rozumiem ze notatka ma w jakiś sposób uratować zniżki AC?

    > W markecie ladnie sie usmiechnac i tasme wycyganic.

    Nie da rady. RODO i przez jeszcze kilka miesięcy wszyscy będą popuszczać
    na samą myśl o udostępnieniu czegokolwiek. Sąsiad przechodził przez to
    tydzien temu kiedy ktoś wjechał mu w d..ę i uciekł.

    Swoją drogą ile kosztuje usunięcie rysy metodoą SSR? Może nie warto
    bawić się w pierdoły typu zgłaszanie z AC i przemalowanie całości, potem
    z powodu rysy bedę się tłumaczył kupującemu czemu jest mikron grubiej.

  • 7. Data: 2018-08-10 21:05:53
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/10/2018 8:43 PM, kk wrote:
    > Ale pierdoły

    Uzasadnij w którym miejscu.

  • 8. Data: 2018-08-10 21:24:55
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    > nikt mi nie uwierzy na słowo. Ale może jest coś co mogę zrobić aby
    > misie z policji choćby do pustaka zadzwonili? Moze następnemu uratuje

    Zgłosić na policję zdarzenie oraz wnioskować o zabezpieczenie nagrania z
    kamery. Policja ustala właściciela oraz kontaktuje się z nim. Policjant
    wtedy zazwyczaj pyta czy może przekazać numer telefonu i czy będą się
    sami dogadywali. Jeżeli sprawca odmówi to wszczynane jest postępowanie
    na wniosek poszkodowanego, dokonywane są oględziny obydwu aut w celu
    dopasowania śladów, a następnie sprawa kierowana jest do sądu. Jednak w
    większości przypadków jeżeli osobnik jest świadomy swojego czynu stara
    się dogadać, zwłaszcza jak usłyszy, że są świadkowie i nagrania z kamer.

    Ale jest jeszcze inna ewentualność. Kierowca tego auto może być
    niewinny. Możliwe, że tą rysę mógł zrobić ktoś inny. Rysa mogła być
    zrobiona nawet prze przyjazdem na ten parking.

  • 9. Data: 2018-08-10 21:28:32
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > potem z powodu rysy bedę się tłumaczył kupującemu czemu jest mikron
    > grubiej.
    Pozostawić rysę. To jak blizna, nadaje charakteru. :-)

    Robert

  • 10. Data: 2018-08-10 21:30:48
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/10/2018 9:28 PM, Robert Wańkowski wrote:
    > Pozostawić rysę. To jak blizna, nadaje charakteru. :-)

    Zastanawiam się wlasnie czy tylko bialego podkładu nie zapaćkać czymś
    czarnym z allegro i przy sprzedazy mieć dowód na to że nie byl puknięty ;)