  • 1. Data: 2011-04-10 12:22:17
    Temat: Przerywa nie jedzie pomocy!
    Od: sebacbrf <sebacbrf@_NOSPAM_interia.pl>

    Witam
    Mam problem z moim motorkiem jest to kawasaki zx6r 97r. Mianowicie chodzi
    o to, ze w czasie jazdy w granicach 5-6 tys. obrotow zaczyna przerywac.
    Bylem juz u kilku mechanikow i zaden nie potrafi usunac tej usterki.
    Zauwazylem, ze przy Airboxie jest jakies urzadzenie, nie wiem jak fachowo
    ono sie nazywa ale jest mozliwosc podlaczenia do nich trzech wezykow,
    jeden idzie do airboxu drugi do gaznikow, a trzeci jest nie podlaczony i
    nie wiem gdzie mozna by go podlaczyc. Moze tutaj tkwi problem. Jesli ktos
    wie jak rozwiazac ten problem, prosze o pomoc.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2011-04-10 17:01:14
    Temat: Re: Przerywa nie jedzie pomocy!
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

> [...]
    > nie wiem gdzie mozna by go podlaczyc. Moze tutaj tkwi problem. Jesli ktos
    > wie jak rozwiazac ten problem, prosze o pomoc.

    a zaczoles od wymiany swiec ?

  • 3. Data: 2011-04-10 18:30:27
    Od: "dawiata" <d...@i...pl>

    Użytkownik "sebacbrf" <sebacbrf@_NOSPAM_interia.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Witam
    > Mam problem z moim motorkiem jest to kawasaki zx6r 97r. Mianowicie chodzi
    > o to, ze w czasie jazdy w granicach 5-6 tys. obrotow zaczyna przerywac.

    a nie myłeś czasem motocykla niedługo przed tym? Ogólnie to ja raz tak
    zrobiłem, że zalałem cewki zapłonowe (chyba to było to) i właśnie działy się
    takie cyrki. Acz chyba przy wyższych obrotach...

    pzdr
    Dawid
    czerwony blady 954

    6031 (20110410) __________

  • 4. Data: 2011-04-11 14:12:16
    Od: "greg" <g...@f...com>

    "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> wrote in message

    > a zaczoles od wymiany swiec ?

    zacząć a nie zaczoć

    zatem zacząłem a nie zaczołem, no chyba, że za czołem; np za czołem
    pochodu....

    piszę o tym, bo ten sam błąd zrobiłeś w innym poście a to znaczy, że nie
    umiesz, więc się naucz

    pozdro

    greg

  • 5. Data: 2011-04-11 19:50:22
    Od: sebacbrf <sebacbrf@_NOSPAM_interia.pl>

    Motocykl jest po pelnym serwisie, zrobione wszystkie regulacje,
    synchronizacja, wymiana swiec, filtrow. Motocykl suchy, rozgrzany. Nie mam
    juz pomyslow od czego moze sie tak dziac.

  • 6. Data: 2011-04-11 21:56:20
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

> [...]
    > pochodu....
    >
    > piszę o tym, bo ten sam błąd zrobiłeś w innym poście a to znaczy, że nie

    zacząłem sie zastanawiać nad tym co piszesz ale w poprzednim poście chyba
    jednak nie poopełniłem tego błędu

    dzięki za zwrócenie uwagi .

  • 7. Data: 2011-04-13 12:59:50
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-04-11 21:50, sebacbrf pisze:

    > Motocykl jest po pelnym serwisie, zrobione wszystkie regulacje,
    > synchronizacja, wymiana swiec, filtrow. Motocykl suchy, rozgrzany. Nie
    > mam juz pomyslow od czego moze sie tak dziac.
    >
    > --

    a gazniki synchronizowane tylko, czy czyszczone tez byly?
    a powyzej 6krpm jest juz dobrze? bo jak nie, to moze za maly poziom
    paliwa w komorach plywakowych, albo filtr paliwa o za malej przepustowsci

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 8. Data: 2011-04-13 14:39:52
    Od: sebacbrf <sebacbrf@_NOSPAM_interia.pl>

    Gaznieki byly synchronizowane i czyszczone, bylo sprawdzane nawet dwa
    razy. Dzieje sie to tylko w zakresie 5,5-6rpm, ponizej i powyzej jest ok.

  • 9. Data: 2011-04-14 15:11:28
    Od: "greg" <g...@f...com>

    > zacząłem sie zastanawiać nad tym co piszesz ale w poprzednim poście chyba
    > jednak nie poopełniłem tego błędu

    No to może nie poprzednim tylko wcześniejszym, tam gdzie pisałeś o odpalaniu
    moto na pych: napisałeś "podpiołem" powinno być "podpiąłem" bo czasownik -
    też zresztą naciągany - to "podpiąć" a nie "podpioć"

    Zresztą to nie jedyne Twoje błędy, ale ten się powtarza a jest moim zdaniem
    dość wieśniacki i dlatego pomyślałem, że może chciałbyś wiedzieć, że go
    robisz.

    > dzięki za zwrócenie uwagi .

    nie ma sprawy
    pozdr