    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przetarg na samochody egzaminacyjne :)
    Date: Tue, 21 Jan 2014 12:52:36 +0100

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup

    > Naprawdę nie można dopuścić zdawania egzaminu na samochodzie
    > własnym, czy tym, którym się jeździło w czasie nauki?
    > Proste i skuteczne rozwiązanie, które by wyeliminowało
    > różną patologię w tej materii:>

    A gdzie masz patologię? Wolisz by Państwowy urząd wybierał markę i model na
    podstawie kopert pod stołem i w dodatku później z naszych podatków za te
    auta płacił? Szkoły jazdy i tak co kilka lat zmieniają auta bo te się po
    prostu zużywają, więc z ich punktu widzenia to żadna różnica czy kupią nowe
    Clio czy i20, a urząd sporo zaoszczędził.

    Ps. Wbrew pozorom diler nie liczy na to że zarobi na szkołach (te też mają
    zniżki) diler liczy na to że młode kierowniczki przyzwyczają się do
    samochodów ich marki i później głównym kryterium wyboru pierwszego auta
    będzie marka. I to się sprawdza w praktyce. Sam znam dwie żony znajomych
    które jak zrobiły prawo jazdy w wieku ok. 30 to pierwsze auto jakie chciały
    to było to na którym uczyły się jeździć.

    Pozdrawiam
    Ergie