    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przetarg na samochody egzaminacyjne :)
    Date: Tue, 21 Jan 2014 17:14:11 +0100

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Nie wiem czy zauważyłeś, ale ja pisałem o patologii w zakresie
    > wyboru samochodów egzaminacyjnych i konsekwencji z tym związanych.

    A to przepraszam. Podlinkowałeś materiał o tym że WORD tanio wynajmuje
    samochody a nie o tym, że nie można zdawać własnym autem.

    > Nie, to Ty sobie temat zawęziłeś do tego prostego zdania, a
    > przetarg na użytkowanie 19 samochodów za 9,12zł nazywasz
    > 'wynajęciem w przetargu tanio auta'. No, przy ofertach
    > innych dealerów o parę rzędów wielkości więcej to chyba to
    > nie wygląda zbyt dobrze...

    Ta sytuacja ma miejsce od lat (w zasadzie od kiedy WORDY zaczęły co kilka
    lat organizować przetargi). Od kiedy pamiętam ceny jakie dilerzy oferowali
    WORD'om były znacznie poniżej rynkowych. Po prostu tym razem Hyundai
    postanowił nie ryzykować z ofertą 50% ceny rynkowej tylko od razu dał
    minimalną.

    > Co do reszty napiszę jeszcze raz:
    > "Wykorzystywanie WORD do promocji sprzedaży konkretnego modelu pojazdu
    > (konkretnej marki) jest doskonałym pomysłem:>"

    Masz rację - lepiej aby minister wziął w łapę i w rozporządzeniu napisał że
    ma to być model X kupiony na wolnym rynku - tak to jest ironia, bo poza tym
    że WORDy wydadzą więcej kasy to nic się nie zmieni, szkoły i tak co kilka
    lat będą kupować nowe auta a kursanci płacić tyle samo za kurs.

    Pozdrawiam
    Ergie