    From: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Przetwornice - potwornice
    Date: Mon, 16 Dec 2013 12:03:19 +0100

    Am 25.11.2013 22:22, schrieb MKi:

    > Mógłbyś rozwinąć? W internecie roi się od opisów wyrobów medycznych
    > zasilanych Li-Ion. Wszyscy ignorują normy, czy kupują niemożliwe?
    >
    > Pozdrowienia,
    > MKi

    Sorry za opóźnienie w odpowiedzi, ale akurat wróciłem z kongresu w
    Singapurze i tam za cholerę nie mogłem się dostać na grupy.

    Otóż jeżeli chodzi o LiIon, to stwierdzono, że mogą się one zapalić, ot
    nowość. No i zarządzono specyjalne obudowanie tych owych. Firmy większe
    kupują tego na tony i ewentualnie są w stanie zrobić indywidualną
    homologację jakiegoś konkretnego typu. My tego nie możemy, za mała
    szarża. A z dostępnych na rynku są Varty i od telefonów komórkowych (te
    wymienialne, z plastikową obudową) i niestety za penisa nie pasują do
    obudowy.
    Dzisiaj mamy rozmowę w firmie na temat zasilania i wogóle.

    Do RoMana: twój adres mi odbił. Możesz napisać do mnie, mam pytanie
    natury niepublicznej ;-)

    Waldek