  • Data: 2019-03-30 13:12:39
    Temat: Re: Przeywornica AC-DC ze wspolnym neutralem??
    Od: Antek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Wydaje mi się, że kiedyś dawno (była jakaś dyskusja o rodzajach
    > gniazdek) zajrzałem na stronę producenta gniazdek to zauważyłem
    > informację, że gniazdka podwójne są oferowane tylko w niektórych krajach.

    Ale po co wiedzieć, który jest neutralny skoro jest zabezpieczenie przed dotknięciem
    części pod napięciem? Weź sobie jakąkolwiek lampkę nocną z płaską wtyczką z dwoma
    bolcami, którą możesz włożyć do gniazdka jakkolwiek. Taka lampka jest nawet gorsza bo
    przecież można wykręcić żarówkę i wsadzić palce do oprawki.

    --
    Antek