  • Data: 2018-07-18 17:50:01
    Temat: Re: Przezwojenie cewki przekaźnika
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
    news:pingt6$tcr$3$gof@news.chmurka.net...

    > Bez cyny? Takie zgrzanie ze sobą dwóch odcinków drutu to pewne połączenie?

    No, gdyby było, to jak pisałem, sam bym korzystał i polecał innym, ale
    najpierw muszę sam zbadać, jak mam o tym mówić innym i podpowiedzieć im,
    JTZ, jeśli spytają.

    > W sumie 0,05 to chyba zapalniczką a nie palnikiem?

    Zdecydowanie. Mniejsza energia, łatwiej precyzyjnie upalić niepotrzebną
    emalię. Nawet zapałką.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.