  • Data: 2010-06-03 11:13:17
    Temat: Re: Przygotowanie do nocnej podróży
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    CUT napisał(a):

    > Przez takiego co wypił flaszeczke na dwóch siedziałem ponad pół roku w
    > gipsie. Taki to myśli, że nic mu nie ma i ogień.
    To jest w prost proporcjonalne do tych co uważają siebie za
    długodystansowców bez snu.

    Jeden będzie miał to w genach i przez lata nie zaśnie, a drugi bedzie
    chciał mu dorównać i tragedia na drodze.
    Tak samo jak ci po tej flaszce. Jeden sie rozwali, a drugi bedzie
    jechał bardziej przepisowo niż na trzeźwo.
    --
    Krzysiek