    From: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przygotowanie do nocnej podróży
    Date: Thu, 03 Jun 2010 12:28:43 +0200

    On 2010-06-03 09:21, Lukasz wrote:

    > Nie mniej nauczyłem się po prostu przy odczuciu zmęczenia zrobić
    > drzemkę, aczkolwiek wtedy w d... mam ile potrwa (zwykle budzę się po
    > 30-60minutach, ale nie nastawiam budzika)

    I to jest sluszna opcja, tylko w odpowiednio zdyscyplinowanej formie,
    czyli mowa o http://pl.wikipedia.org/wiki/Power_nap

    W skrocie: spimy 20 minut (ustawic sobie jakis budzik ze spodziewanym
    zapasem na zasniecie, powiedzmy do 10 minut), glebnac sie w miare
    wygodnie, sprawic by nic mozliwie nie przeszkadzali i nie swiecilo po
    zamknietych oczach. Opcjonalnie tuz przed drzemka mozna wypic kawe
    czy inny enerdzajzer, kofeina da dodatkowego kopa akurat po czasie
    drzemki.

    Udana metoda na szybka regeneracje organizmu czy za kolkiem czy gdzie
    indziej, z uniknieciem bycia rozlazlym i zaspanym. W kazdym razie
    bez zbytniej utraty czasu na trasie moze uratowac przed wiekuistym
    zasnieciem na jakims nieustepliwym pniaku.

    --

    memento lorem ipsum