  • Data: 2019-05-10 15:56:54
    Temat: Re: Przyje..łem w próg zwalniający - miska olejowa do wymiany
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:qb3tuv$iut$...@d...me...

> [...]
    >A więc tego kręciołka od VW używam aby podnieść jeden narożnik auta,
    >potem podstawiam tą nogę/podporę. Przenoszę kręciołek na drugi
    >narożnik auta i podstawiam drugą nogę/podporę. Tylne koła mają
    >przy tym zaciągnięty hamulec ręczny oraz pod jednym kołem mają
    >podłożone plastikowe kliny zabezpieczające auto przed stoczeniem się.
    >Na takich nogach auto stoi dosyć pewnie i nie kiwa się - jest
    >oczywiście
    >ryzyko że robiąc to na parkingu, ktoś może bucnąć Cię lekko w zderzak
    >akurat jak leżysz z głową pod autem, ale w końcu na coś trzeba

    A miejsca jest przy tym pelno, i olej nie kapie do oczu :-)

    >Nie ma dostępu. Masz podwozie, w nim wystają dwa bolce nagwintowane.

    No ale z czegos wystaja, to cos ma druga strone.

    To w sumie miala byc tylko ilustracja za co mechanik bierze 480$ - za
    to, ze umie sobie radzic :-)

    >Tym autem jeżdzę dopiero od roku-dwu, więc chyba nie popękały.

    A poprzednik zwalnial ? :-)

    Tak ogolnie, to mi sie wydaje, ze miska przeswit ma ... niemały i
    jeszcze jakos miedzy kolami jest ... wiec trzeba bylo prog solidnie
    zlekcewazyc.

    J.