    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przyje..łem w próg zwalniający - miska olejowa do wymiany
    Date: Fri, 10 May 2019 17:54:39 -0500

    "viktorius" <v...@i...pl> wrote in message
    news:qb411j$kta$1$viktoriu@news.chmurka.net...

    > Nierzadko taki silnik przemierza pół Europy z fabryki silników do fabryki
    > samochodów, zanim zostanie zamontowany w aucie.
    > Transportują w skrzyniach, może i stawiają na miskach. Ale wtedy cała
    > miska przejmuje obciążenie. Jak w coś walniesz, to uderzasz punktowo.

    Bardzo w to wątpię aby stawiali na misce, zwłaszcza do transportu
    z fabryki.
    Wydaje mi się bardziej prawdopodobne że skrzynia drewniana
    do transportu jest dostosowana do silnika i ma odpowiednie wsporniki
    wbudowane tam, gdzie silnik normalnie jest podparty w samochodzie
    - czyli "engine mounts" - J.F. - poproszę o polską wersję :-)