-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!newsfeed00.su
l.t-online.de!t-online.de!feeder.news-service.com!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed5.
news.xs4all.nl!xs4all!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.24
6.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt
-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POST
ED!not-for-mail
Date: Mon, 19 Jul 2010 23:55:39 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Przyszlosc silnika spalinowego ?
References: <e...@r...googlegroups.com>
<i1kboo$8r$1@inews.gazeta.pl> <15jo5vcgmvg1k$.dlg@lepper.institute.com>
<i1ke1n$rkr$1@news.onet.pl> <i1kggv$ak9$1@mx1.internetia.pl>
<i1l5ti$8pt$1@news.onet.pl> <i1l86o$ons$1@inews.gazeta.pl>
<i1nlcq$8hu$1@news.onet.pl> <i1npu7$fbi$1@inews.gazeta.pl>
<i1qhj7$i81$1@news.onet.pl> <4c4379f7$0$19163$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@d...wkurw.org>
In-Reply-To: <s...@d...wkurw.org>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 20
Message-ID: <4c44c9d8$0$2589$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.28.133.175
X-Trace: 1279576536 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2589 83.28.133.175:9958
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2298283
[ ukryj nagłówki ]Robert Rędziak pisze:
> On Mon, 19 Jul 2010 00:02:33 +0200, Tomasz Pyra
> <h...@s...spam.spam> wrote:
>
>> Dwusuw ma swoje upierdliwości - np. kiepska kultura pracy bez obciążenia
>> i idąca za tym chyba paliwożerność w tym stanie, do tego słaba elastyczność.
>
> Ale mówisz o dwusuwie tradycyjnym, z rozrządem
> tłokowym/stawidłowym, zasilanym gaźnikiem, czy nowoczesnym, z
> rozrządem zaworowym, przepłukiwaniem wymuszonym i wtryskiem
> paliwa?
Rzeczy o których piszesz wprowadzono do dwusuwów po to żeby te wady
minimalizować, ale w większym czy mniejszym stopniu one tam nadal są.
Dlatego dwusuw dobrze się sprawdza na statku i w kosiarce, czyli tam
gdzie wymagana jest wydajna praca w niewielkim zakresie prędkości
obrotowych i obciążeń.
I w motocyklu gdzie istotne jest zmieszczenie jak największej ilości
koni mechanicznych w najmniejszej masie i objętości.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.07.10 01:01 J.F.
- 21.07.10 01:39 Adam Płaszczyca
- 21.07.10 14:17 kamil
- 21.07.10 14:44 Waldek Godel
- 21.07.10 15:35 kamil
- 21.07.10 16:55 Waldek Godel
- 22.07.10 17:48 Robert Rędziak
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław