eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzyszlosc silnika spalinowego ? › Re: Przyszlosc silnika spalinowego ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!newsfeed00.su
    l.t-online.de!t-online.de!feeder.news-service.com!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed5.
    news.xs4all.nl!xs4all!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.24
    6.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt
    -exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POST
    ED!not-for-mail
    Date: Mon, 19 Jul 2010 23:55:39 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przyszlosc silnika spalinowego ?
    References: <e...@r...googlegroups.com>
    <i1kboo$8r$1@inews.gazeta.pl> <15jo5vcgmvg1k$.dlg@lepper.institute.com>
    <i1ke1n$rkr$1@news.onet.pl> <i1kggv$ak9$1@mx1.internetia.pl>
    <i1l5ti$8pt$1@news.onet.pl> <i1l86o$ons$1@inews.gazeta.pl>
    <i1nlcq$8hu$1@news.onet.pl> <i1npu7$fbi$1@inews.gazeta.pl>
    <i1qhj7$i81$1@news.onet.pl> <4c4379f7$0$19163$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    In-Reply-To: <s...@d...wkurw.org>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 20
    Message-ID: <4c44c9d8$0$2589$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.28.133.175
    X-Trace: 1279576536 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2589 83.28.133.175:9958
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2298283
    [ ukryj nagłówki ]

    Robert Rędziak pisze:
    > On Mon, 19 Jul 2010 00:02:33 +0200, Tomasz Pyra
    > <h...@s...spam.spam> wrote:
    >
    >> Dwusuw ma swoje upierdliwości - np. kiepska kultura pracy bez obciążenia
    >> i idąca za tym chyba paliwożerność w tym stanie, do tego słaba elastyczność.
    >
    > Ale mówisz o dwusuwie tradycyjnym, z rozrządem
    > tłokowym/stawidłowym, zasilanym gaźnikiem, czy nowoczesnym, z
    > rozrządem zaworowym, przepłukiwaniem wymuszonym i wtryskiem
    > paliwa?

    Rzeczy o których piszesz wprowadzono do dwusuwów po to żeby te wady
    minimalizować, ale w większym czy mniejszym stopniu one tam nadal są.

    Dlatego dwusuw dobrze się sprawdza na statku i w kosiarce, czyli tam
    gdzie wymagana jest wydajna praca w niewielkim zakresie prędkości
    obrotowych i obciążeń.
    I w motocyklu gdzie istotne jest zmieszczenie jak największej ilości
    koni mechanicznych w najmniejszej masie i objętości.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: