-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Przyszlosc silnika spalinowego ?
Date: Tue, 20 Jul 2010 01:01:04 +0200
Organization: -
Lines: 28
Message-ID: <p...@4...com>
References: <e...@r...googlegroups.com>
<i1kboo$8r$1@inews.gazeta.pl> <15jo5vcgmvg1k$.dlg@lepper.institute.com>
<i1ke1n$rkr$1@news.onet.pl> <i1kggv$ak9$1@mx1.internetia.pl>
<i1l5ti$8pt$1@news.onet.pl> <i1l86o$ons$1@inews.gazeta.pl>
<i1nlcq$8hu$1@news.onet.pl> <i1npu7$fbi$1@inews.gazeta.pl>
<i1qhj7$i81$1@news.onet.pl> <4c4379f7$0$19163$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@d...wkurw.org>
<4c44c9d8$0$2589$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1279580456 32682 82.143.187.50 (19 Jul 2010 23:00:56 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 19 Jul 2010 23:00:56 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2298292
[ ukryj nagłówki ]On Mon, 19 Jul 2010 23:55:39 +0200, Tomasz Pyra wrote:
>Robert Rędziak pisze:
>>> Dwusuw ma swoje upierdliwości - np. kiepska kultura pracy bez obciążenia
>>> i idąca za tym chyba paliwożerność w tym stanie, do tego słaba elastyczność.
>>
>> Ale mówisz o dwusuwie tradycyjnym, z rozrządem
>> tłokowym/stawidłowym, zasilanym gaźnikiem, czy nowoczesnym, z
>> rozrządem zaworowym, przepłukiwaniem wymuszonym i wtryskiem
>> paliwa?
>
>Rzeczy o których piszesz wprowadzono do dwusuwów po to żeby te wady
>minimalizować, ale w większym czy mniejszym stopniu one tam nadal są.
>Dlatego dwusuw dobrze się sprawdza na statku i w kosiarce, czyli tam
>gdzie wymagana jest wydajna praca w niewielkim zakresie prędkości
>obrotowych i obciążeń.
Ale jestes pewien ze to jakas immanentna cecha dwusuwa ?
Slabo juz pamietam syrenke, ale jezdzila w szerokim zakresie obrotow
..
>I w motocyklu gdzie istotne jest zmieszczenie jak największej ilości
>koni mechanicznych w najmniejszej masie i objętości.
Spojrz na to jak na zalete a nie wade :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.07.10 01:39 Adam Płaszczyca
- 21.07.10 14:17 kamil
- 21.07.10 14:44 Waldek Godel
- 21.07.10 15:35 kamil
- 21.07.10 16:55 Waldek Godel
- 22.07.10 17:48 Robert Rędziak
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław