eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzyszlosc silnika spalinowego ? › Re: Przyszlosc silnika spalinowego ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przyszlosc silnika spalinowego ?
    Date: Tue, 20 Jul 2010 01:01:04 +0200
    Organization: -
    Lines: 28
    Message-ID: <p...@4...com>
    References: <e...@r...googlegroups.com>
    <i1kboo$8r$1@inews.gazeta.pl> <15jo5vcgmvg1k$.dlg@lepper.institute.com>
    <i1ke1n$rkr$1@news.onet.pl> <i1kggv$ak9$1@mx1.internetia.pl>
    <i1l5ti$8pt$1@news.onet.pl> <i1l86o$ons$1@inews.gazeta.pl>
    <i1nlcq$8hu$1@news.onet.pl> <i1npu7$fbi$1@inews.gazeta.pl>
    <i1qhj7$i81$1@news.onet.pl> <4c4379f7$0$19163$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <4c44c9d8$0$2589$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1279580456 32682 82.143.187.50 (19 Jul 2010 23:00:56 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 19 Jul 2010 23:00:56 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2298292
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 19 Jul 2010 23:55:39 +0200, Tomasz Pyra wrote:
    >Robert Rędziak pisze:
    >>> Dwusuw ma swoje upierdliwości - np. kiepska kultura pracy bez obciążenia
    >>> i idąca za tym chyba paliwożerność w tym stanie, do tego słaba elastyczność.
    >>
    >> Ale mówisz o dwusuwie tradycyjnym, z rozrządem
    >> tłokowym/stawidłowym, zasilanym gaźnikiem, czy nowoczesnym, z
    >> rozrządem zaworowym, przepłukiwaniem wymuszonym i wtryskiem
    >> paliwa?
    >
    >Rzeczy o których piszesz wprowadzono do dwusuwów po to żeby te wady
    >minimalizować, ale w większym czy mniejszym stopniu one tam nadal są.
    >Dlatego dwusuw dobrze się sprawdza na statku i w kosiarce, czyli tam
    >gdzie wymagana jest wydajna praca w niewielkim zakresie prędkości
    >obrotowych i obciążeń.

    Ale jestes pewien ze to jakas immanentna cecha dwusuwa ?
    Slabo juz pamietam syrenke, ale jezdzila w szerokim zakresie obrotow
    ..

    >I w motocyklu gdzie istotne jest zmieszczenie jak największej ilości
    >koni mechanicznych w najmniejszej masie i objętości.

    Spojrz na to jak na zalete a nie wade :-)

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: