  • Data: 2010-07-27 12:34:48
    Temat: Re: Pulsacyjna utrata mocy przy 2000-2600obr, Diesel Turbo
    Od: Rafał <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.07.2010 12:28, p...@g...pl pisze:

    > Laguna 2 1870cm^2 88kW rok produkcji 2003
    > Turbo posiada ale teraz mnie zagiąłeś czy DCi czy DTi, dla mnie to diesel z
    > turbo :)

    Jak 2 to dCi:)
    Zasadnicza różnica jest na zasilaniu paliwem ta literka C - Common rail

    > na forum juz sie rejestruje, bedziem czytac...

    No to do zobaczenia tam:)

    Właśnie w zeszłym tygodniu sobie zamontowałem tempomat według manuala
    tam zamieszczonego, jak nie masz fabrycznie, a masz dCi to też sobie
    możesz założyć, w ogóle ciekawe rzeczy można tam znaleźć.