    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Punkty za komórkę...
    Date: Mon, 30 Apr 2012 13:08:38 +0200

    Dnia Sat, 28 Apr 2012 22:50:22 +0200, Axel napisał(a):

    > W 2001 roku instalowalowano mi zestaw do Nokii z fizycznym polaczeniem z
    > telefonem (uchwyt) i o takim zestawie pisze Roman. Mialo to ta zalete, ze
    > moja 6310i wlasciwie nigdy nie widziala innej ladowarki, bo zawsze sie
    > doladowywala w samochodzie.

    Ale to chwalisz to co Roman pisal - mija rok czy dwa, nowy telefon, zestaw
    do wyrzucenia :-)

    > Pruc? Bez przesady

    No, tak jak proponuja to jest jednak kupa kabelkow. Trzeba to jakos
    pochowac, albo pokleic nieestetycznie.

    > Mam zestaw podlaczony pod radio, automatycznie przelacza sie z radia/cd na
    > telefon i dzwiek leci przez glosniki radiowe.

    Jedne to umozliwiaja, inne nie, a do kabelkow trzeba sie dostac ..

    > Mam "zestawione" kilka telefonow, przelacza sie jednym klawiszem. Po kilku
    > sekundach zestaw nawiazuje polaczenie z zadanym telefonem i mozna go uzywac.

    Ale co - dzwoni ktos na jeden telefon - moge odebrac, czy musialem sie
    wczesniej przelaczyc ?

    > Mozesz przelaczyc rozmowe z HF na sluchawke - telefon to umozliwia.

    Ale telefon gdzies gleboko schowany :-)

    > A gdzie trzymasz poza samochodem? To w tym samym miejscu...

    Poza telefonem w kieszeni na piersi, ale wtedy nie mam pasa bezpieczenstwa
    zapietego ;-)

    J.