    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Punkty za komórkę...
    Date: Mon, 30 Apr 2012 13:46:21 +0200
    Sender: r...@n...agh.edu.pl
    <jnc3u8$lu5$1@mx1.internetia.pl> <jncfp1$3vj$1@inews.gazeta.pl>
    <jndt5b$van$1@usenet.news.interia.pl>
    <7...@p...pl.invalid>
    <jne1d8$sm5$1@mx1.internetia.pl>
    <8...@p...pl.invalid>
    <jne913$6bd$1@mx1.internetia.pl>
    <1...@4...net>
    <jnhl6v$khb$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@4...net>

    Hello J.F.,

    > Ale to chwalisz to co Roman pisal - mija rok czy dwa, nowy telefon, zestaw
    > do wyrzucenia :-)

    Dokladnie tak - zostałem z Carkiem 91 i starymi Nokiami 5110 i 6310,
    które do niego pasują. Tyle, że oba telefony niesprawne :(

    Cark 11 - wkładka BT do Cark 91 - kosztuje jakieś 350 PLN. Musialbym
    na głowę upaść, żeby to kupić.

    > No, tak jak proponuja to jest jednak kupa kabelkow. Trzeba to jakos
    > pochowac, albo pokleic nieestetycznie.

    Nieprawdopodobna ilość kabli. Antena na tylnej szybie, czyli trzeba
    było zdejmować podsufitkę i osłony słupków. Kabelek do mikrofonu -
    kolejny słupek do prucia. Podłączenie do głośników
    radia - stadko przekaźników, bo radio nie wspierało i trzeba fizycznie
    odciąć głośniki podczas rozmowy i wpiąć się w przednie. I to wszystko
    schować.
    To było montowane w czasach, gdy jeszcze zewnętrzna antena GSM
    oznaczała łączność w czasie jazdy - bez niej w trasie się nie
    pogadało.

    Zestaw z montażem kosztował mnie coś koło 1500PLN. Nokia 6310 też
    tania nie była, nowej 5110 już nie można było kupić a w starej
    kończył sie wyswietlacz.

    Łącznie zainwestowałem w profi zestaw z ponoć dobrym telefonem ponad
    2000PLN. I zostałem z badziewie, którego nawet wypruć się nie opłaca,
    bo deinstalacja za droga. Nigdy więcej!

    [...]

    --
    Best regards,