    Date: Mon, 29 Mar 2021 20:34:43 +0200
    From: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Pytanie NTG niestety - Notebook wielosystemowy.

    > Jade na obu bo mam prace z winda i w domu linuxa. Pracowa winda jest w sumie tylko
    do outlooka, firefoxa i troche virtualboxa. Reszta to jakies notatniki i podobne
    pierdoly.
    > Standardowo wiecej problemow jest z winda. Sama sie rebootuje zamykajac otwarte
    programy i otwierajac po reboocie i aktalizacji tylko niektore, fonty wygladjaa jak
    rozmazane gówno, kazde okienko ma inne dekoracje. Po uaktualnieniach co chwila inny
    problem. Przed auaktualnieniami przypadkowo przestaja dzialac niektore czesci
    systemu. Po restarcie z uaktualnieniem zaczynaja dzialac do nastepnych uaktualnien.
    > Czasem przestaje dzialac schowek. I takie tam problemy.

    Aktualizacje automatyczne, jakim cudem to przeszło przez prawo na
    świecie - nie mam pojęcia.
    W żadnej umowie nie ma możliwości zawrzeć punkt, że podpisujący zgadza
    się na przyszłe zmiany. Znaczy, punkt może być, ale i tak nie działa w
    świetle prawa. A tutaj proszę, można komuś coś wcisnąć bez pytania.
    Dlatego u mnie żadne W10 nie ma dostępu do sieci i nie będzie miało jak
    tylko będę potrafił najdłużej.

    Miłego.
    Irek.N.
    ps. pierwsze 10 minut od startu systemu to ponad 850 prób
    aktualizacji... frajerzy.