    From: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Pytanie do serwisanta lub
    Date: Mon, 13 May 2013 06:52:58 +0200

    W dniu 2013-05-12 23:04, Tomek pisze:

    > Patrzyłem właśnie w hurtowni, ale nie widzę oryginalnych filtrów, można
    > zaryzykować i kupić zamiennik za 3,50 z allegro:
    >
    > http://allegro.pl/listing/listing.php?string=filtr+k
    lawiatury+e66

    > i znaleźć magika co za max 50 pln go wymieni. Dlaczego magika i dlaczego
    > 50pln? Patrz na kulki na układzie.

    Zaryzykuje i tak zrobię. Tylko muszę znaleźć Fachowca do tej roboty.
    W prawdzie telefon robi teraz (na razie sprawny ale nie wiem jak długo)
    na ławce rezerwowej, ale wolę by był na 100% sprawny i pewny.

    Dzięki za konkrety i pozdrawiam.

    Tak na marginesie powiem że mam od nowości też E50. Też rezerwowy od
    jakiegoś czasu. Ale ile ona lat na budowie przerobiła oraz zliczyła
    upadków to nie pamiętam. Normalnie czołg nie telefon. Nic jej nie
    dolega. Nigdy nie naprawiana. Głośnik i mikrofon od nowości z lepszym
    dźwiękiem ma niż E66 (gdzie już wymieniałem) i E52.
    Nim nowsze modele tym większe gówno produkują. To jest chyba planowane
    starzenie.
    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl