eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPytanie do serwisantów- jeśli tu tacy są;) › Re: Pytanie do serwisantów- jeśli tu tacy są;)
  • X-Received: by 10.31.131.145 with SMTP id f139mr210804vkd.11.1510855423644; Thu, 16
    Nov 2017 10:03:43 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.31.131.145 with SMTP id f139mr210804vkd.11.1510855423644; Thu, 16
    Nov 2017 10:03:43 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.
    iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!m31no99
    860qtf.0!news-out.google.com!v14ni189qtc.0!nntp.google.com!m31no99856qtf.0!post
    news.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Thu, 16 Nov 2017 10:03:43 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <7...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=83.21.15.73;
    posting-account=1bgw0AkAAADRxmlN2IUfiLukBBJOTwBY
    NNTP-Posting-Host: 83.21.15.73
    References: <3...@g...com>
    <7...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <3...@g...com>
    Subject: Re: Pytanie do serwisantów- jeśli tu tacy są;)
    From: Kris <k...@g...com>
    Injection-Date: Thu, 16 Nov 2017 18:03:44 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 19
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:726149
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu czwartek, 16 listopada 2017 15:39:09 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Nawet jak masz racje to co Ci to daje? Do sadu oddasz sprawe?

    Nie będzie takiej potrzeby zapewne
    Temat przerabiam któryś raz z kolei i zakończenie znam
    Jak zobaczą że z frajerem do czynienia nie mają, ew jak mocno uparci będą to dopiero
    wtedy jak zobaczą na piśmie pieczątkę kancelarii prawnej(kolega gratis przystawi;))
    to dostane odpowiedź w stylu:
    "przeanalizowaliśmy ponownie... w trosce o dalsza dobra współpracę...
    naprawimy/wymienimy w ramach gwarancji"

    >Sa wkurwiajace sytuacje, postaw sie w pozycji serwisu?

    Postaw się w roli klienta który np odsyła laptop cały bo dysk nie działa nie działa a
    oni mu kosztorys na 1500zł że obudowa popękana i do wymiany
    Poszukaj w necie jest pełno takich przypadków

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: