  • Data: 2013-04-27 22:58:49
    Temat: Re: Pytanie do speców od Audi - skórzana kierownica
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-27 22:02, t? pisze:
    > [ciach sranie w banie]

    ja mam i za pewne wiekszosc w dupie jaka litera ktos zaczyna mowic na
    grupie dyskusyjnej
    moze dopierdolil bys sie do tego w okularach na wizji za np (min 1:28)
    http://www.youtube.com/watch?v=N_Ye_fRgBqc
    Zalapal bys sie zamiast motyla, wiekszy pozytek bylby z tej gownianej
    dla zjebanych lemingow audycji

    pasujesz tu jak zwykle z tymi gadkami jak gowno na chodniku lub na
    wiosne na trawniku
    w realu tez tak wszedzie do kazdego sie dopierdalasz gdy nie masz nic do
    powiedzenia w temacie?
    z pewnoscia nie, bo w realu mozna realnie w pape dostac
    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl