  • 1. Data: 2013-04-27 18:16:47
    Temat: Pytanie do speców od Audi - skórzana kierownica
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    Witajcie,

    takie auto dziś oglądałem:

    http://tinyurl.com/d5gmk7s

    zastanawia mnie jedna rzecz, dotycząca tej sztuki.
    Dlaczego nie ma skórzanej kierownicy?
    Czy przy tej wersji wyposażenia nie powinna być raczej standardem?

    Czy może podejrzewać, że coś nie tak z tym autem jest?

    Za odpowiedź z góry dziękuję.

    pozdrawiam
    gadacz

  • 2. Data: 2013-04-27 18:27:55
    Temat: Re: Pytanie do speców od Audi - skórzana kierownica
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 27 Apr 2013 18:16:47 +0200, gadacz

    > zastanawia mnie jedna rzecz, dotycząca tej sztuki.

    Mnie bardziej zastanawia dlaczego 6-letnie auto klasy D jest warte aż 75
    tys. brutto bez choćby elektryki w siedzeniu kierowcy czy skórzanej
    tapicerki... o AT nie wspomnę.

    > Dlaczego nie ma skórzanej kierownicy?
    > Czy przy tej wersji wyposażenia nie
    > powinna być raczej standardem?

    Co to niby za specjalna wersja wyposażenia że powinien być standard?
    Tapicerka zwykła materiałowa. Właścicielowi najwidoczniej zależało na
    dieslu i Q. Gała skrzyni też plastikowa. Co na to VIN?

    PS Audi są przewartościowane, ja już sobie
    odpuściłem te auta, bo szkoda kasy. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2013-04-27 18:35:58
    Od: Agent 23908 <k...@t...pl>

    > Czy może podejrzewać, że coś nie tak z tym autem jest?

    LOL super okazja - zdjęcia z sierpnia 2012 roku!!!! OKAZJA bierz bez
    kierownicy, obszycie u nas kosztuje 200PLN i Ty wybierasz skórę :-)

    Agent 23908

  • 4. Data: 2013-04-27 19:03:31
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    Fajny wóz.

    R.

  • 5. Data: 2013-04-27 19:06:15
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2013-04-27 18:16, gadacz pisze:
> [...]
    > Czy przy tej wersji wyposażenia nie powinna być raczej standardem?
    >
    > Czy może podejrzewać, że coś nie tak z tym autem jest?

    Moje wszystkie miały skórzaną, bo BYŁA czymś oczywistym, kiedyś. Ale też
    najnowsze moje audi dotychczas było z 1997 roku :) A teraz są inne czasy
    i inne audi :)

  • 6. Data: 2013-04-27 20:01:10
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2013-04-27 18:35, Agent 23908 pisze:

    > LOL super okazja - zdjęcia z sierpnia 2012 roku!!!! OKAZJA bierz bez
    > kierownicy, obszycie u nas kosztuje 200PLN i Ty wybierasz skórę :-)

    to auto dziś oglądałem, tak na żywo.
    to, że akurat zdjęcia są tam stare to już inna sprawa.

    Mnie interesowało raczej, czy brak skóry na kierownicy to normalne
    przy aucie, które kosztowało ponoć 150k złociszy.

    Wydaje się to nieco dziwne, bynajmniej dla mnie.
    Za taką kasę, to już właściciel mógł dorzucić te skórę.

    pozdrawiam
    gadacz

  • 7. Data: 2013-04-27 20:47:23
    Od: tá´Ź

    gadacz wrote:

    > Wydaje się to nieco dziwne, bynajmniej dla mnie.

    Przynajmniej.

    > Za taką kasę, to już
    > właściciel mógł dorzucić te skórę.

    Tę.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 8. Data: 2013-04-27 21:11:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Apr 2013 20:01:10 +0200, gadacz napisał(a):
> [...]
    > Wydaje się to nieco dziwne, bynajmniej dla mnie.
    > Za taką kasę, to już właściciel mógł dorzucić te skórę.

    A moze po prostu nie lubi ...

    J.

  • 9. Data: 2013-04-27 21:16:30
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2013-04-27 20:47, t? pisze:

    > Przynajmniej.

    > Tę.

    miałem zamiar nie odpisywać.
    Polonistą jesteś?
    Nie pytam o poprawianie tego co napisałem,
    tylko o to co jest w temacie i w pierwszej wiadomości.

    Dlatego więc, jeśli nie masz nic sensownego do napisania,
    to po prostu nie pisz.

    dziękuję
    gadacz

  • 10. Data: 2013-04-27 21:20:19
    Od: tá´Ź

    gadacz wrote:

    > miałem zamiar nie odpisywać.

    Zdania zaczynamy wielką literą.

    > Polonistą jesteś?

    A Ty analfabetą?

    > Nie pytam o poprawianie tego co napisałem, tylko o to co jest w temacie
    > i w pierwszej wiadomości.

    A co mnie obchodzi, o co pytasz? :) To Ci wygląda na helpdesk czy na
    grupę dyskusyjną?

    --
    ss??q s? ??u??ou??