  • Data: 2013-04-28 12:36:52
    Temat: Re: Pytanie do speców od Audi - skórzana kierownica
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-27 18:16, gadacz pisze:
    > Witajcie,
    >
    > takie auto dziś oglądałem:
    >
    > http://tinyurl.com/d5gmk7s
    >
    > zastanawia mnie jedna rzecz, dotycząca tej sztuki.
    > Dlaczego nie ma skórzanej kierownicy?
    > Czy przy tej wersji wyposażenia nie powinna być raczej standardem?
    >
    > Czy może podejrzewać, że coś nie tak z tym autem jest?
    >
    > Za odpowiedź z góry dziękuję.
    >
    > pozdrawiam
    > gadacz

    sprawdź po VIN. Zwykle ja strzelą poduszki to i tak wymienia się tylko
    środek, no chyba że przebieg kosmiczny i skóra już była wytarta.
    Patrząc na środek tego auta to akurat zwykła kierownica pasuje - do
    kompletu ze skórzaną kierownicą zwykle jeszcze wchodzi skórzana gałka
    zmiany biegów i skórzana rączka hamulca.
    A z drugiej strony mnie w VAG nic nie zdziwi. A6 z 2011 - fotele
    skórzane ale sterowane ręcznie :). Golf VI jest czujnik zmierzchu który
    działa tylko na podświetlenie licznika ale już świateł mijania (ksenony)
    nie mogli do tego podłączyć.
    Pozdrawiam
    Marcin Jan