    From: "James" <n...@d...for.spam>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Pytanie dotyczące 1 moto.
    Date: Thu, 17 Oct 2013 00:05:06 +0200

    "reax" wrote...
    > James napisal

    > Kolego powiem ci tak. Posiadam kategorie A2 i mam możliwość
    > zarejestrowania motocykla DO 95km ma 47 km. Więc ja problemu nie widze
    > prócz tego nie do końca rozumiałem twoja wypowiedź. Lecz fakt jeden
    > stwierdze z którym się z tobą zgodzę. Pojemność 1000 jest dlamnię za dużą
    > i na obecna chwilę nie wyobrażam sobie żebym taką pojemność kupił bo zdaje
    > sobie sprawę ze to nie jest byle co. Ale dziękuję tobię i reszcie osób za
    > wypowiedź. LwG!

    Kategoria A2 prawa jazdy uprawnia do kierowania:
    motocyklem o mocy nieprzekraczającej 35 kW i stosunku mocy do masy własnej
    nieprzekraczającym 0,2 kW/kg
    Wymagany wiek do uzyskania kategorii A2 to 18 lat.

    W związku z tym jeśli masz już skończone 18 lat i masz prawo jazdy kategorii
    A2 to możesz mieć motocykl o mocy maksymalnej 35kW czyli 47KM.
    Nie rozumiem Twojego stwierdzenia "mam możliwość zarejestrowania motocykla
    DO 95km ma 47 km". Zaznaczę tylko, że "km" oznacza kilometry.
    Napisałeś, że masz na oku FZR600, która ma 66,8kW (89,6KM). To oznacza, że
    znacznie przekracza to kategorię Twojego prawa jazdy.
    Odpowiadając na Twoje pytanie: to nie będzie dobry wybór dla Ciebie.
    Nie wiem czego nie zrozumiałeś w mojej wypowiedzi. Chodziło mi o to, że
    FZR600 to motocykl za duży i za mocny, a różne kategorie prawa jazdy zostały
    stworzone nie po to, żeby robić młodym ludziom na złość. Nie masz prawa
    jazdy na taki motocykl. Masz natomiast jeszcze czas. Kup mniejszy o mocy do
    47KM na którym będziesz mógł jeździć legalnie. Nauczysz się dobrze jeździć,
    wyrobisz nawyki, a jak zrobisz pełne A kupisz coś większego.
    Powodzenia!
    --
    James