    Date: Fri, 29 Mar 2013 21:11:04 +0100
    From: pawel <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Pytanie o maual Triumph

    > A ten, czego tyczy sie problem? Bo mam rowniez gdzies serwisowke od
    > Tigera 1050 z tym samym silnikiem co rzeczony Triple.

    A to dobre pytanie tylko nie bardzo wiem, znajomy który zajmuje się
    serwisowaniem motocykli (na czym ja się nie bardzo znam) prosił mnie o
    pomoc w ściągnięciu tego manuala (na ściąganiu różnych rzeczy to się
    bardziej znam, ale jak widać też nie tak jakbym chciał :)

    podejrzewam, że chodzi o serwis tego motocykla, czyli pewnie właśnie
    silnik, jego dane itp.
    mogę dowiedzieć się szczegółów, ale gdyby nie był to za duży problem to
    możesz mi puścić na mejla tą serwisówkę, przekaże zainteresowanemu może
    pomoże

    pozdrawiam
    pawel.j4[malpa]op[kropka]pl