  • 1. Data: 2013-03-27 14:33:27
    Temat: Pytanie o maual Triumph
    Od: Paweł <p...@o...pl>

    Witam
    znajomy silnie poszukuje manuala do Triumph 1050 Speed Triple 2011r.
    zwrócił się do mnie z prośbą o pomoc, ale ja nie daję rady wygooglować

    więc zwracam się z uprzejmą prośbą do fachowców,
    może ktoś jest w stanie podrzucić właściwy link

    pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2013-03-27 16:09:14
    Temat: Re: Pytanie o maual Triumph
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 27-03-2013 14:33, Paweł pisze:
    > Witam
    > znajomy silnie poszukuje manuala do Triumph 1050 Speed Triple 2011r.
    > zwrócił się do mnie z prośbą o pomoc, ale ja nie daję rady wygooglować

    To ja chyba mam inne Google..
    http://chomikuj.pl/gordon_22/Motory/Triumph+Speed+Tr
    iple+1050+Service+Manual,814967053.pdf

    --
    pozdr
    Rogal

  • 3. Data: 2013-03-28 08:56:52
    Od: pawel <p...@o...pl>

    > To ja chyba mam inne Google..
    > http://chomikuj.pl/gordon_22/Motory/Triumph+Speed+Tr
    iple+1050+Service+Manual,814967053.pdf

    eee Google masz te same, może tylko za szybko je czytasz :)

    Twój link to manual z 2005r, a chodzi o moto z 2011
    udało mi się nawet znaleźć z 2008 ale podobno występują jakieś istotne
    różnice między tymi rocznikami

    dzięki że Ci się chciało
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2013-03-28 12:33:41
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 28-03-2013 08:56, pawel pisze:

    > eee Google masz te same, może tylko za szybko je czytasz :)
    >
    > Twój link to manual z 2005r, a chodzi o moto z 2011
    > udało mi się nawet znaleźć z 2008 ale podobno występują jakieś istotne
    > różnice między tymi rocznikami
    my bad ;)
    A ten, czego tyczy sie problem? Bo mam rowniez gdzies serwisowke od
    Tigera 1050 z tym samym silnikiem co rzeczony Triple.

    --
    pozdr
    Rogal

  • 5. Data: 2013-03-29 21:11:04
    Od: pawel <p...@o...pl>

    > A ten, czego tyczy sie problem? Bo mam rowniez gdzies serwisowke od
    > Tigera 1050 z tym samym silnikiem co rzeczony Triple.

    A to dobre pytanie tylko nie bardzo wiem, znajomy który zajmuje się
    serwisowaniem motocykli (na czym ja się nie bardzo znam) prosił mnie o
    pomoc w ściągnięciu tego manuala (na ściąganiu różnych rzeczy to się
    bardziej znam, ale jak widać też nie tak jakbym chciał :)

    podejrzewam, że chodzi o serwis tego motocykla, czyli pewnie właśnie
    silnik, jego dane itp.
    mogę dowiedzieć się szczegółów, ale gdyby nie był to za duży problem to
    możesz mi puścić na mejla tą serwisówkę, przekaże zainteresowanemu może
    pomoże

    pozdrawiam
    pawel.j4[malpa]op[kropka]pl

  • 6. Data: 2013-04-03 12:39:56
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 29-03-2013 21:11, pawel pisze:

    > ale gdyby nie był to za duży problem to
    > możesz mi puścić na mejla tą serwisówkę, przekaże zainteresowanemu może
    > pomoże
    Dopiero dzisiaj usiadlem -
    link
    http://chomikuj.pl/DR.Z/Tiger+1050/Tiger_1050_Worksh